Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat smiddags eten op trouwdag?

27-9-2010 20:01:12
hey!
wij huwen op 20 november ek. Savonds hebben we een 60 tal gasten voor het eten
maar nu weet ik niet goed wat smiddags eten! en met wie ... de ouders? broers, zussen?
hoe doen jullie dat?
we trouwen om 11.30u (enkel) voor de wet
groetjes!

greet
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1477

lindsay
13-5-2011
 Meld misbruik27-9-2010 20:04:34

hoi, bij ons gaat het zo.
om 10u30 komt de suite naar ons thuis, hier zijn wat broodjes voorzien,
om 11u30 trouwen we voor de wet, hierna gaan we buitenopnamens doen en gaat iedereen terug naar huis. om 16u30 is de buiten viering, gevolgd door een receptie en een avondfeest. dus geen problemen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-9-2010 20:16:57

Wij trouwden om 11u voor de wet. Daarna gingen we met de huifkar naar het bos, waar de vrouw van de huifkar een gezellige picknick voorzag. Terwijl onze suite (ouders, schoonouders, getuigen = broers) een aperitiefje en toastjes kregen, gingen wij al foto's maken. Daarna gingen we samen gezellig picknicken (foto's: http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751#!/photo.php?pid=734494&id=1240628751&ref=fbx_album ) met nadien een huifkartochtje en onderweg foto's met de suite. Om 15u trouwden we dan voor de kerk.
Dit was héél gezellig en lekker relaxed!!!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik27-9-2010 21:18:12

Wij zullen bij mijn ouders thuis gewoon een broodje eten (die broodjes leveren ze aan huis). Wij hebben dan wel het wettelijk huwelijk al achter de rug en een uurtje rijden.

Dit eten bij mijn ouders is gewoon met de mensen van de suite (ouders, grootouders, getuigen, broers en zussen), de mensen die dus meegaan naar het burgerlijk huwelijk. Daarna gaan we naar de kerk.

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik28-9-2010 9:00:48

Hoi!

Wij doen zoals de meeste: broodjes onder de middag.
Op de huwelijksdag van m'n verloofde's broer, hadden ze een warm middagmaal voorzien en toen het avond was, had eigenlijk niemand (van de suite) nog honger...

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik28-9-2010 12:05:19

Hoi,

Wij geven ook een broodjeslunch in de zaal aan de suite. Die mensen zijn al een hele dag aan het eten (want er volgt nog een receptie van 2 uur met hapjes en daarna een apperitief met hapjes voor het diner) dat we het hen niet willen aandoen ook nog een volledige maaltijd voor te zetten net na de middag.

Groetjes

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik28-9-2010 15:27:51

Wij trouwen om 10u voor de wet (voorzien 's morgens koffiekoeken thuis) en om 11u30 voor de kerk. Na de kerk gaan we naar de zaal voor een broodjeslunch (onze suite: (getuigen met partner, ouders), grootouders, ouders van bruidsmeisje, bruidskindjes)
Daar worden zij de hele namiddag voorzien van eten en drank (wij gaan dan op fotoshoot) tot aan de start van de receptie om 16u. Avondfeest start om 19u.

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik28-9-2010 16:24:21

Hallo,
Wij trouwen ook om 11u30 (enkel voor de wet). Nadien gaan we met onze kids, ouders, broers, zussen en hun kinderen naar ons thuis om een glaasje champagne te drinken mat wat hapjes (ook mini broodjes).
Nadien gaan wij wat foto's laten nemen en gaat iedereen naar huis. Tegen 20u00 start ons dansfeest in een toffe loungebar met een live-band die ongeveer 180 min. optreedt. Wij vinden het niet zo fijn om lang te tafelen; dat doen we al genoeg met verjaardagen e.d. Ook willen wij maar een beperkt budget spenderen. Ik hoop dat iedereen het geslaagd gaat vinden en niemand het erg vindt dat we niet trakteren met een diner (ook geen receptie). Aantal genodigden 's avonds: 65 (heel beperkt).

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik29-9-2010 9:54:51

Hela,

Wij zijn om 14h getrouwd, ook alleen voor de wet. Iedereen die meeging naar het stadhuis hadden we tegen 12h uitgenodigd bij ons thuis voor een apertiefje en we hadden ook verrassingsbrood voorzien. Als de mensen 's avonds nog uitgebreid moeten eten eten is het echt niet nodig om een warme maaltijd te voorzien.

succes,
Ann

NELE
3-9-2010
 Meld misbruik5-10-2010 3:19:45

wij zijn om 13u getrouwd. daarna (13u30) zijn we naar de feestzaal gereden waar de broodjes geleverd werden (weekje op voorhand besteld bij plaatselijke broodjeszaak).

we (de suite) hebben dan samen rustig gegeten en gelachen.

veel succes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...