Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

27-9-2010 20:51:26
hallo,
Wij trouwen 23-07-2011 en gaan onze uitnodigingen zelf maken. Nu hebben wij een zoontje van 18 maanden en hij gaat de rode draad zijn van heel ons huwelijk. Dus onze uitnodiging gaat een foto zijn van onze zoon. Nu zijn we op zoek naar teksten voor op de uitnodiging te zetten. En maken jullie aparte uitnodigingen voor de mensen van de receptie en avondfeest?
groetjes
darline

Darline
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 490

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik28-9-2010 8:31:13

Hey Darline,

Kan je even uw mail adres posten? Wij hadden 2 kindjes en waren ook de rode draad door ons huwelijk. Zal mijn kaartje dan opsturen.

Als je misboekje moet hebben, stuur ik het ook door.

Wij hadden voor iedereen dezelde uitnodiging maar staken er een kaartje tussen.

Groetjes

Tineke

Darline
23-7-2011
 Meld misbruik28-9-2010 9:15:21

hey,
mijn mail adres is darline83@hotmail.com

groetje darline en alvast bedankt

Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik28-9-2010 22:13:12

Hey Tineke,

Kan e het naar mij ook even sturen ??
kenny.antoine@telenet.be

Grtjs

Angelina
7-5-2011
 Meld misbruik29-9-2010 21:55:22

Hey, Tineke,

Wij hebben ook 2 kindjes. Ik ben ook op zoek naar wat inspiratie voor het misboekje.Zou het mogelijk zijn om het naar mij ook eens door te sturen aub? muylleangelina@hotmail.com

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...