Terug naar overzicht
Wij gaan een broodjeslunch houden, pistolets en sandwiches etc. Tijdje geleden las ik iemand die een pic-nic ging houden met de suite, lijkt me ook wel leuk. Natuurlijk moet je wel rekening houden met het weer... Grtjs Sara
ja waarom geen picnic in het park of zo. Dat levert direct mooie foto's op. Groetjes Tineke
wij gaan ook in de zaal broodjes en sandwiches ed geven, lekker gemakkelijk! we hebben de zaal toch voor een hele dag waarom er dan geen gebruik van maken!
Wij hadden hetzelfde probleem. Hebben dat opgelost. We gaan 'smorgens in alle stilte "officieel" trouwen. In de namiddag komt de burgemeester naar De Pier in Blankenberge, waar ook ons feest doorgaat. Hij zal ons dan (opnieuw) trouwen met een officieuze plechtigheid in aanwezigheid van familie en vrienden. Beetje op zen amerikaans. Maar zo hoeft iedereen maar fris en opgemaakt te verschijnen om 16u30. Vond dat prima oplossing, je hebt dan die hele dag nog voor je tweetjes en de gasten zullen ( hoop ik ) het wel tof vinden dat ze verrast worden met de plechtigheid, zo is iedereen aanwezig bij het "trouwgebeuren"
wij hebben ook een picknick gehouden waar we in geval van noodweer wel binnen konden zitten en het was superleuk en we hebben er mooie foto's van. Succes
Ik ben eigenlijk op zoek om iets met de mensen te doen na het eten. zodat we hier niet met ons vingers moeten draaien tot het ijd is om naar de receptie te gaan.
wij zijn ook getrouwd juist voor de wet en dit om half 3 en daarna zijn we foto's met suite gaan trekken en dan was het al tijd voor de receptie om 5u.. Onze foto's zijn we in voormiddag gaan doen en dit was zeer opt gemak mss een idee voor u om in namiddag voor de wet te trouwen!!!
wij trouwen ook alleen voor de wet, en wij gaan in de namiddag een tochtje maken met de huifkar...