Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes gevraagd als voorbeeld....

27-9-2010 23:38:48
Hoi allemaal

Vandaag hebben we de praktische afspraken gemaakt met de pastoor, en kunnen we beginnen aan ons misboekje.
Daarbij kan ik wel wat hulp gebruiken, daarmee zou ik graag wat voorbeeldjes hebben...

Omwille van SPAM wil ik niet mijn mail adres in plain text op het forum zetten, zet even gewoon een reactie en ik stuur je mijn mail adres wel door.

Thx alvast!

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 967

Mieke
8-10-2010
 Meld misbruik28-9-2010 0:51:31

Hoi,

Ik wil wel vlug mijn misboekje doorsturen. Als ik daarmee kan helpen.

Groetjes

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik28-9-2010 8:23:11

Ik wil u ook altijd mijn boekje toesturen.

Groetjes

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik28-9-2010 9:51:54

Hoi Sara,

Ik wil je ook wel ons misboekje doorsturen.
Misschien kan het helpen voor inspiratie...

Groetjes,
Jill

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik28-9-2010 13:07:09

Hey Sara,

Ik zie dat je rond dezelfde datum als mij gaat trouwen. Welke afspraken hebben jullie gemaakt met de pastoor?
Wij hebben de pastoor een tweetal maanden geleden gebeld voor de datum vast te leggen en hij zou ons contacteren voor meer afspraken enzo, maar ik heb nog niets gehoord...

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik28-9-2010 17:37:00

Ik wil je ook wel ons misboekje bezorgen.

groetjes,
Windy

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik28-9-2010 17:57:52

Bedankt allemaal. Als het goed is heb ik jullie allemaal mijn mailadres doorgestuurd.

@ Claudia

Wij hebben de datum vastgelegd en het uur, de praktische kant van de mis besproken. De richtlijnen etc besproken.
Voor de rest gaat hij ons alle info doorsturen mbt teksten voor het misboekje, zodoende we eraan kunnen beginnen. Als we denken dat het klaar is, mogen we het doorsturen en zal hij het nakijken en dan spreken we opnieuw af.

Maar hij zei zelf ook dat we goed op tijd waren.
Denk niet dat je je ongerust moet maken, je bent nog op tijd hoor. Wij waren gewoon zo vroeg omdat we wisten dat de agenda van de kathedraal altijd snel vol zit met toeristische en culturele aangelegenheden.

Hoe ver staan jullie voor de rest met de voorbereidingen?

Grtjs

Sara

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik29-9-2010 13:03:45

Hey Sara, wij trouwen op dezelfde dag! Hebben jullie al veel gedaan? Hoe ver staan jullie?
En waar trouw jij ergens?

Groetjes
Sharon

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik29-9-2010 18:15:11

Hey Sharon

Leuk dat je op de mooiste dag ooit trouwt ;-) hihi

Wij hebben al wat voorbereidingen rond:

Gemeentehuis is officieus bevestigd
Kerk ligt vast met datum en uur, nu de misboekjes maken
Trouwkleed heb ik ook al, ben daarnet nog eens gaan passen :-)
Zaal ligt vast met traiteur en dj (outfort Hoboken)
Receptie ligt vast, hiervoor moet ik nog wel wat toelatingen vragen op het gemeentehuis
Getuigen zijn ook ok.
Vervoer is ook in orde

Verder moeten we nog fotograaf hebben, uitnodigingen, bedankjes, bloemen, kostuum voor mijn man, en kleren voor de kindjes. en nog zoveel waar ik nu niet kan opkomen ;-)

En jullie?

Grtjs

Sara

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik30-9-2010 11:33:34

Hey Sara,

Hehe, ja voor ons wordt dat al vast de mooiste dag ooit :)!
Wij hebben:
- gemeentehuis officieus vastgelegd (met uur)
- feestzaal + traiteur + DJ
- zaal en locatie voor receptie
- locatie voor ceremonie (maar hier zit ik in de planning nog wat mee te jongleren)
- vervoer (maar dat worden echte, oude mini's en die kunnen wel kapot zijn tegen dan, dat moet ik enkele maanden op voorhand nog een keertje vragen :), want die mannen vinden 20 augustus ook nog heel ver weg :))
- thema + concreet idee voor bedankinskes + eerste idee voor uitnodigingen
- fotografen (2 vrienden van ons, die echt goed zijn, heb al veel van hun werk gezien :))

Ik heb nog geen kleed. We gaan dit weekend naar de beurs, volgend weekend naar een modeshow van bruidskleedjes en ik heb een afspraak gemaakt op 23 oktober om te gaan passen. Op 16 oktober zijn het ook al opendeurdagen bij Maxim's couture, dus dan ga ik met mijn ma ook al een keer zien :)! Ik kijk er al kei hard naar uit!

Voor wat moet je toelatingen vragen op gemeentehuis?
En waar trouw jij? En waar is het feest?

Veel plezier nog met het plannen!

ilse
20-8-2011
 Meld misbruik11-10-2010 20:40:30

een heel goede data!!!

groetjes ilse

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik12-10-2010 9:46:12

@ Sharon

Wij jou lopen de voorbereidingen dus ook als een trein... Voor veel mensen is die dag nog heel ver weg, maar met plannen kan je toch niet snel genoeg zijn :-)
Toelatingen op gemeentehuis zijn nodig om tot aan de kathedraal van Antwerpen te rijden of te parkeren op de grote markt. Daarnaast zal onze receptie doorgaan op de scheldekaaien in Antwerpen onder de hangaars... Dus daar hebben we toelating voor nodig...

Dus zoals al gezegd ceremonie is in de kathedraal van Antwerpen, receptie op de scheldekaaien aansluitend op de ceremonie, avondfeest is in het Outfort te Hoboken.

@ Ilse:

Zijt maar zeker dat da ne hele goede datum is ;-)
Succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info