Terug naar overzicht
Hey Mieke, Ik had daar ook eerst schrik voor maar dat valt heel goed mee. Ik had ook een hoepelrok en lange sleep en toch in geslaagd om elke keer alleen naar het toilet te gaan. Zo een hoepelrok is buigzaam he. Maak je daar maar geen zorgen over. Da komt goed!!!! Groetjes Tineke
heey , ik ga het ook eerst alleen proberen , maar heb al aan ons mama gevraagd voor moest het niet lukken of zij me wil assisteren groetjes
Hopen dat er een toilet is voor mindervaliden!!
Misschien ook nog een tip, er op gaan zitten met u gezicht naar het toilet zo heb je veel plaats voor je kleedje!(zo heb ik het althans gedaan) En indien mogelijk gebruik maken van de mindervalide toilet. Gwen
Had daar ook al over nagedacht, en ik heb geen hoepel! Zo een lang kleed is allesbehalve gemakkelijk hé! Zou niet graag een ongelukje hebben hihi En al zenuwen? Wij trouwen op dezelfde dag hé? Alles al in orde? Er staan nu nog 9 dagen, 11uren op teller....brrrr Groetjes
Hallo, Ik had een hoepel en een lange sleep en ik ging alleen naar het toilet dus ik ging verkeerd om zitten zo heb ik het gedaan!! Het kan zijn dat je jou slipje uit moet doen maar bij mij was het niet nodig !!! De sleep word niet vies en je moet alleen de jurk voor om hoog doen!!
Ik vreesde hier ook voor, maar het ging vrij vlotjes: gewoon de hoepelrok onderaan vastnemen en optrekken naar boven, dan zit het grootste deel in de hoepelrok :-) groetjes, Windy
Merci voor het advies. En neen heb nog geen stress, zenuwen of wat dan ook. Kan nog komen maar denk dat het alleen de avond ervoor zal zijn dat ik wat zal stressen. Best :)
Ik had een hoepel en mijn mama ging steeds met me mee. Alles omhoog doen en zij hield dan alles vast. Hilaaaaaarisch!
ik ben blij dat er hier ook eens over gepraat wordt vandaag trouwjurk gaan kiezen bij bruidshuis ellen en de jurk van mijn dromen gevonden hopelijk kunnen ze ervoor zorgen dat hij beetje praktisch is als er moet gedanst worden daar zit ik ook wel beetje mee hoepels waar haal je die?? of best in die bruidszaak?