Terug naar overzicht
hey ervaringen met die winkel heb ik niet maar ik had ook een top en rok van linea en dat was rond de 1300 euro. bij mij kwam het van brugge das een winkel waar ze juist maar linea verkopen.. zeer vriendelijk en zeer behulpzaam en de retouches zijn ook gratis altijd mooi meegenomen
De kleedjes van Linea schommelen veelal tussen 1000 en 1800 euro. Een top en rok kost wel meer dan een jurk in één geheel. Ook geen ervaring met deze winkel.
Hey, Ik heb een jurk van linea raffaeli,het is B10 SET21,het kostte 1355 euro. Bijpassende stola,38euro.Bijpassende juwelen,ketting 65euro,armband 53euro en oorbellen 17euro. Dit was allemaal van linea raffaeli Het komt wel van de concept shop in brugge,ze doen daar de retouches gratis ;-);-) xxxx
ooh merci voor jullie reacties het is altijd leuk als je al een globaal beeld hebt op voorhand! xx
Dag Thalita, Ik zou ook graag in die winkel eens willen gaan kijken!Mijn nicht was prachtig en vol lof over deze winkel.Ze heeft kleuradvies gekregen, kapsel en make-up werden op de dag zelf ook door hun gedaan! Enkel goeie woorden over deze winkel. Groetjes,