Terug naar overzicht
De openingsdans van de Moeder van de Bruidegom, een liedje waarop ze de eerste keer op de dansvloer stond, een favoriet liedje als de bruidegom werd geboren... alles hangt een beetje af wat jullie leuk vinden maar wat ik vermelde word het meeste aangeraden. Natuurlijk is de keuze aan jullie he alvast heel veel succes met jullie huwelijk Gunther
http://www.youtube.com/watch?v=vC-D6RLsGXY geen nederlandstalig maar een zalig liedje!
Prachtig Sarah, bedankt voor de leuke tip, die ik nu zelf ook kan gebruiken in de toekomst Groetjes
Moeder van Danny de munk vind ik persoonlijk heel mooi.
Hallo allemaal, bedankt voor de tips... Ik krijg altijd kippenvel van die liedjes, en bij sommigen de tranen in mijn ogen. Ik vroeg me echter af hoe jullie dat regelen. Danst de bruidegom dan een heel liedje lang alleen met zijn ma? En danst de bruid dan een heel liedje lang alleen met haar pa? Duurt dat dan niet wat te lang. Ik dacht te vragen aan alle dochters en papa's om mee te dansen, maar dan viel mijnen euro dat er maar weinig ouders van de meisjes aanwezig zullen zijn. Dus dat er misschien nog maar één ander koppel zal staan dansen. En dan vind ik 3 liedjes in totaal wel lang voor de gasten, om dan enkel maar te zitten of staan kijken naar telkens 1 koppel dat staat te dansen.. Ik vroeg me dus af hoe jullie zoiets doen en regelen? Misschien kunnen we die liedjes in onze ceremonie gebruiken? Groetjes Sharon
hoi sharon ... ik ben zinnes om dit tijdens het feest te doen want idd 3 liedjes na elkaar gaat wa veel zijn ... gewoon eens tssdoor dit laten gebeuren :) groetjes
Ok bedankt voor de tip... Misschien kunnen we dat idd zo doen :)!