Terug naar overzicht
Hallo, wij trouwen een dagje voor jullie en ik heb ook gekozen voor Ans Brugmans. Kan u dus nog niet helpen met ervaringen maar de eerste contacten waren in alle geval al positief. Heb altijd snel reactie gekregen op al mijn vragen.
Hallo, Ik trouw op 16/10 (spannend) en ook ik heb gekozen voor Ans. Ik heb reeds mijn proef gehad (zowel kapsel als schmink) en ik moet zeggen, het was echt af. t Is een vlotte madam, je bent meteen op je gemak, je kan zeggen wat je eventueel een beetje anders wil ed. Ik hoop dat het op mijn trouwdag even goed is als op de proef en als ik eraan denk laat ik jullie achteraf nog wel iets weten. Groetjes,
Hallo ik ben op 08-09 getrouwd en Ans deed mijn make upik zag er gewoon stralend uit (ook al ben ik al iets ouder)binnenkort sta ik op haar website !!
Alvast bedankt voor jullie reactie, ik heb haar een mailtje gestuurd en ze was nog vrij :-) Geluk dus!!!
Hallo allemaal! Dankzij jullie positieve reacties en de mooie website, denk ik er ook wel aan om haar te vragen voor m'n haar en make-up. Maar hebben jullie enig idee hoeveel zoiets kost? Dank je alvast!
halloIk trouw volgende zomer en ben opzoek naar een kapper.Ik ben opzoek naar contact gegevens van Ans brugmans maar ik vind niets terug. Haar site werkt blijkbaar niet. Heeft iemand van jullie haar contactgegevens nog? Alvast bedankt.