Terug naar overzicht
wij zijn gaan toch voor de snoepjes, mooie doosjes gevuld met twee kleuren suiekrbonen en deze zelfde kleuren ook in hart vorm suikerbonen, met in dezelfde kleur een lintje eraan. we geven iedereen ééntje mee naar huis, dus niet per koppel ofzo. maar we hebben ook maar 100 personen op het avondfeest.
Hoi Ik denk dat ik het bedankingetje ga combineren met de plaatsnaam aan tafel. Ik denk ervan om (mijn eerste ideetje) een doosje (of hartvorm, of iets ander) naast de glazen te zetten en daarin muntjes met onze naam en trouwdatum erop. Errond een lintje in het kleu van onze uitnodiging. Muntjes vind ik nog toepasselijk, dit kunnen ze dan miss gebruiken tijdens het feest :o). We zenden dan ongeveer zes weken na onze trouwdag een kaartje met foto erom en persoonlijke tekst om te bedanken. Nele
Kijk eens op de site van bedankjes.nlWij hebben daar onze trouwgom gevonden. Heel veel positieve reacties op gekregen.Je kan ook een proefpakket bestellen zodat je echt een idee hebt van wat je precies kan vragen.
Wij wilden ook iets origineels en we hadden veel op internet gezocht maar uiteindelijk hebben we na een bezoekje aan de action het ideale bedankje gevonden. Onze trouw is in de herfst dus een thema was gemakkelijk te vinden, herfstkleuren en elementen en ik ben blij dat ons bedankje er nu ook helemaal in past. Het is een kei waarin plaats is voor een theelichtje, dat hebben we verpakt in cellofaanpapier met een mooi lintje en een kaartje er aan waarop staat :"Bedankt voor de KEI leuke dag! De bedankjes kostten minder dan een euro/stuk en het is iets wat de mensen nog lang kunnen gebruiken.
Onlangs hebben wij op een trouw een flesje wijn gekregen met de foto van het koppel als etiket. Zelf gaan we voor de klassieke foto.
Ons thema is Italië (of misschien wordt het Venetië) omdat men partner me daar ten huwelijk vroeg. Onze bedankingskes zullen dan ook Venetiaanse maskers zijn... We gaan ze al in het begin van de avond op de borden leggen zodat ze ook tijdens het feest al kunnen gedragen worden! We gaan onze namen en de datum er nog ergens opzetten, maar we weten nog niet zo goed hoe. We hebben leuke maskers gevonden, maar daar kan je niet op schilderen ofzo. Misschien dat we er langs de binnenkant stikkers op plakken ofzo... Of er nog een klein zakje met 2 merciekes ofzo aanhangen en daar dan een kaartje aan met onze namen en datum... Veel succes met de zoektocht... Misschien kunnen jullie iets in jullie thema bedenken...
Hey Elien, en waar heb je die bedankjes gevonden want ik vind dat wel een heel leuk idee!
Wij hebben theelichtglaasjes gekocht bij ikea en stickers met onze foto en tekstje erop besteld op sticker.nl, het zijn transparante stickers heel mooi effect als er een kaarsje inzit. De theelichtjes kosten 1€ voor 5 stuks en de sticker foto's 30€ voor 200 stuks wat ik echt spotgoedkoop vind en toch een super persoonlijk bedankje, dit is dan voor de vrouwen en aan de mannen een fotosleutelhanger kunnen ze nog altijd iets anders in steken ook.
Hey Jessica, Ik had ze gevonden in de Action, je moet het maar eens op google intikken dan vind je hun website en zie je waar ze een winkel hebben. Bij mij was het in Aalst. Ik heb ze wel in de zomer gekocht dus ik weet niet of ze het daar nu nog hebben maar in de action hebben ze altijd wel iets leuk aan heel goede prijzen en je kan ook bijbestellen als je iets leuks vindt maar ze niet genoeg in stock hebben. (Hebben wij ook moeten doen)
Hallo, we hebben gekleurde (rode en groene)zakjes gekocht. Daarin steken we noussines (heel lekkere chocoladebonbons) van de wereldwinkel. Zo steun je nog de eerlijke handel ook.