Terug naar overzicht
Proficiat!!! Foto's mogen zeker volgen ;-)
Proficiat! Hopelijk was het een fijne dag. En ja, een verslagje en foto's zijn altijd leuk :)!
Proficiat!
Proficiat! Geniet van de wittebroodsweken!
onze dag begon zeer gek omdat ik zo nerveus was niemand was op tijd en ik was al zeer vroeg op tegen 7 uur naar de kapper maar de kapper was nog niet op die sliep nog dan were naar huis om wat te eten tegen 9.30 kwam mijn vriendin om mijn wat mau up aan te brengen dan tegen 10 uur kwam mijn ventje met mijn trouwboeket het was super mooi en dan kwamen mijn bruidskinderen ook toe en de rest van de familie dan tegen 10.45 naar het stadhuis waar het grote moment was aan he broken voor het ja woord dan na het stadhuis hebben we iets haan driken met de familie en eten dan tegen 13uur naar de kerk daar liep ook als goed ze toen kreeg ik een geel emosoleel moment omdat ze praten over mijn pepe en meme toen na de plechtegijd was het een rijst palijs en toen hebben we foto te haan nemen in het sterrebos van rumbeke en dan tegen 3 uur de receptie tot 18 uur en om 19 uur was avondreceptie en dan tegen 20 uur hebben we begonen eten en toen we moesten dansen was iedereen al goed in de sfeer we handen nog geen openingsdans ge daan en ierdereen was al aan het dansen het feest durde tot 3 uur eenmaal thuis was het zeer vuil mijn ouders waren wakker tot 5.46 ze moesten kuisen ami mijn ma wa de dag zeer kapot omdat er vanals lag van bloem tot choco en zout rijst tandpasta wasverzachter eiren bloemaarde ze hebben zelf ons bed stuk gemaakt en mijn man zijn stuunsolen
Foto's?? ;-)
ik weet niet hoe ik dat moet doen om foto's