Terug naar overzicht
De rode poort in Meetkerke!!
Beste Julie Hartelijk dank voor jouw reactie. Heb eens gekeken op de website maar het ziet er echt super groot uit en denk dat bijna veel te groot zal lijken voor wat ik in gedachten heb. Maar misschien is het wel een beetje schijn die bedriegt. Zullen eens gaan kijken. Bedankt voor de tip
Hey Britt, In oedelem heb je de Zandberghoeve. Ligt op boerebuiten, heeft ook een gezellige orangerie! Super tuin met vijver, en dicht bij Brugge. Veel succes! Sarah
ietske verder maar de Manorhoeve (st. eloois winkel) is ook leuk, ze hebben verschillende zaaltjes, en met de paarden er bij is het super romantisch en landelijk gelegen. Weet wel niets van de prijzen af...
Hallo Sarah Hartelijk dank voor je reactie. De Zandberghoeve ziet er inderdaad heel mooi uit maar nog net iets te modern qua inrichting voor ons. Hoe "rustieker", hoe liever voor ons. Toch bedankt hoor
Hallo Fann De Manorhoeve ziet er fantastisch uit en als ex-amazone zag ik dat met de paarden meteen zitten. Maar inderdaad de afstand is net iets te groot voor ons, familie en vrienden. Iedereen zit een beetje aan deze kanten en om dan 's avonds laat nog een bepaalde afstand te doen. Toch super bedankt voor de tip :-)
Britt, ken je de Cafedraal in Brugge? daar kun je ook feesten geven,en ze hebben een zaal boven ook. (gelegen aan zilverpand) Das echt wel rustiek... groetjes
ps op hun website zijn foto's niet duidelijk, je moet anders maar eens langsgaan, er in ook een loungebar waar je gewoon iets kan drinken
Hoi Britt, Wat De Rode Poort betreft in Meetkerke hé, als het te groot is kan je alvast de zaal verkleinen met zo'n afscheidingsschermen "paravans's". Zo heb je een kleinere en gezellige zaal. Zeer mooi domein en ook ideaal om foto's te nemen. Ruime parking ,zeer proper! Een echte aanrader!
Britt, Wij trouwen in de Grote Stove in Zuienkerke. Is niet zo héél ver van Brugge en is echt wel leuk en zeer landelijk gelegen. De website is www.degrotestove.be. Veel succes met de zoektocht. Groetjes Vicky
Hallo Julie & Vicky Nogmaals bedankt voor de reacties. Echter heb ik gehoord dat De Rode Poort echt wel een grote zaal is en dat de prijs daar uiteraard ook naar is dus deze valt helaas weg. Van de Grote Stove hoorde ik al dat ze geen feesten aannemen van 50 personen, in principe heb ik dit wel van horen, zeggen dus ik zou altijd nog eens kunnen informeren. Het is inderdaad ook een hele mooie locatie om het feest te laten doorgaan. Groetjes