Terug naar overzicht
hey mieke,vorig jaar had ik een feestje met dress-code white, en ik had geen witte schoenen, en omdat ik voor de rest ook geen witte schoenen draag ben ik is gaan kijken bij shoe-dischount. de kwaliteit van de schoenen valt goed mee, ik had er ook nog sandalen gekocht waar ik heel de zomer mee heb rondgelopen en die zien er nog altijd goed uit? en daar staan gewoonlijk we een hoop witte paartjes tussen.Veel zoekgenot nogveerle23/09/06
zou ook wel eens willen weten waar ze trouwschoenen voor grote maten verkopen. Heb namelijk maat 43.
Hoi,mijn schoenen komen uit de winkel waar ik mijn trouwjurk kocht. Ik betaalde maar 50 euro voor een paar witte muiltjes met een klein hakje. Ze hadden er nog wel wat soorten. Ik moet zeggen ze waren toen wel in solden maar ik vermoed dat het daar anders ook niet zo duur is. De trouwjurken waren in ieder geval ook betaalbaar.Het is in Oostende in de Kapellestraat ergens helemaal vooraan, het is net een klein gallerijtje en er staan altijd heel veel bruidsjurken voor. Ik weet niet of ze daar grote maten hebben maar je kan altijd eens gaan kijken. De winkel heet Azuro.Veel succes met de schoenenjacht!Astrid.15/07/2006
Hoi,Ik heb een vriendin die vorig jaar getrouwd is en die heeft haar trouwschoenen in de Berca gekocht. En die vielen heel goed mee van prijs. Zij was er heel tevreden over. En volgens haar zeggen staan er terug een aantal modelletjes.Grtjesilse
ik ga direct hier na't werk eens langs shoediscount en berca se!Mieke13/05/06
Hey, de gewone schoenenwinkels staan vol met witte zomerschoentjes... Veel succes!