TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
22-7-2006
|
1-3-2006 8:24:31
Dag Els,
Dit is inderdaad niet zo leuk om mee te maken, zo kort voor je trouw! Hopelijk komt alles nog in orde en kan je ondanks alles toch genieten van je trouwdag!
sofie 22-07-06
|
|
Heidi
24-6-2006
|
1-3-2006 8:29:16
hey Els,
over stress gesproken.... vraag me af waarom zo'n leerkracht het kleed heeft aangepast zonder uw toestemming of zonder de juiste nametingen, vind ik zéker niet professioneel ze. enfin, ik ga mee duimen dat alles inorde komt, probeer positief te denken dan moet da lukken!!!!
groetjes Heidi
|
|
Phyllis
|
1-3-2006 8:31:21
Dag Els,
als ik van jou was zou ik eens een degelijk klapke gaan doen met die leerkracht. Of te wel zet ze haar fouten recht door opnieuw te retoucheren of te wel maakt zij jou nieuwe kleed mee in orde naar JOUW wensen!! Das het minste wat ze wel kan doen denk ik hé... In elk geval, het zal zeker wel in orde komen voor jullie huwelijk en je zal er die dag vast stralend uit zien!
Groetjes, Phyllis
Groetjes, Phyllis
|
|
Vicky
9-9-2006
|
1-3-2006 9:16:40
Amai Els!
Ik vind het echt supererg voor jou. En ik zou inderdaad eens gaan spreken met die leerkracht. Zij heeft jou kleed verknoeid, dus zij moet maar helpen het op te lossen, en op zijn minst betalen voor de stof die je nu opnieuw moet kopen. Ik vind het echt schandalig!
Ik hoop mee met jou dat het in orde zal komen, het is je al eens gelukt een prachtig kleed te maken, dus de tweede keer zal het ook wel gaan.
Veel succes!
Vicky 09.09.06
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
1-3-2006 10:01:38
Zo erg!
Ik zou ook wel eens gaan praten met die leerkracht, maar ik zou er toch niet al mijn tijd aan verprutsen.
Het belangrijkste is nu dat alles afraakt.
|
|
Ingrid
16-9-2006
|
1-3-2006 10:02:49
oei meid, dat klinkt inderdaad allemaal niet zo positief! Ik zou zeggen, blijf optimistisch, nog een maandje en het is jouw grote dag, en ondanks de tegenslagen nu ga je er van genieten, ben ik zeker van! En nadien ga je er om kunnen lachen, dit wordt ongetwijfeld een verhaal dat nog jaren naverteld gaat worden... Ik weet wel dat je het op dit moment allemaal niet zo ziet maar ach, er zijn ergere dingen hé!
|
|
Debra
11-8-2006
|
1-3-2006 10:33:04
Hoi,
Waar haalt die leerkracht het lef vandaan om zich, zonder jouw toestemming, te moeien met jouw kleed? Ze zou van mij de nieuwe stof voor het nieuwe kleed kunnen bekostigen en ze zou mijn kleed mogen maken. Zoveel stress die jij al hebt moeten verdragen! En je zou moeten genieten van je voorbereidingen? Maar met zoveel tegenslagen is er moeilijk veel te geniten aan e! Heb je nu al iets gehoord van je fotograaf en videograaf? En wat was dat dat je bijna jullie feestzaal kwijtgespeeld was?
Meid, ik hoop dat alles snel inorde mag komen zodat je toch nog kan uitkijken naar jullie dag! En geniet van jullie dag!
Grtz Debra 11/08/06 http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
1-3-2006 18:19:25
Els toch!
Je zou voor minder gaan panikeren! Maar 'k zou eerst en vooral die leerkracht eens goed haar vet geven en eisen dat zij je helpt (voor zover je haar nog vertrouwt natuurlijk) om je kleed opnieuw te maken. En dat zij de stof betaalt natuurlijk! Kan je niks meer recupereren van je kleed? Bv. Rok of lijfje of zo? Dan hoef je minder stof te kopen he, als de kleur dan natuurlijk 't zelfde is... Maar kop op, we leven allemaal met je mee! En waarschijnlijk zal je hier binnen een paar jaar inderdaad kunnen om lachen, maar daar ben je nu niks mee hé... Veel goeie moed!
Sylvie 11/03/06
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|