Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

totale ramp

1-3-2006 7:57:32
Hey,

gisteren had ik hier nog ergens vermeld dat er al vanalles was misgelopen bij ons (fotograaf en videograaf reageren niet meer op onze berichten, kapper heeft afgezegd, want meisje dat mijn haar ging doen, heeft haar ontslag gegeven, we zijn onze zaal bijna kwijt geraakt), en nu the top of the bill: ik had mijn trouwkleed helemaal af, tot op de zoom na. Nu wou mijn leerkracht van de naailes er nog eens naar kijken, ze heeft er vanalles aan veranderd, hoewel ik en mijn moeder hadden gezegd dat ze het zo moest laten: door te knoeien heeft ze ergens een draad in de stof losgetrokken en dat geeft dus een duidelijke streep op mijn borst, en bovendien heeft ze ergens zo versmald (en de overschot van de stof helemaal weggesneden), zoda ik me niet meer kan bewegen, kan zelfs mijn schat niet meer omhelzen, om mensen een hand geven... Er zit niets anders op dan vandaag nog nieuwe stof te kopen en opnieuw te beginnen: nog 31 dagen... ben met de vorige een jaar en 2 maanden bezig geweest!

Wat kan er nu nog meer tegenzitte?? heb het gevoel dat ik voor het ongeluk geboren ben!

Els
1-4-06

Els
1-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 453

sofie
22-7-2006
 Meld misbruik1-3-2006 8:24:31

Dag Els,

Dit is inderdaad niet zo leuk om mee te maken, zo kort voor je trouw!
Hopelijk komt alles nog in orde en kan je ondanks alles toch genieten van je trouwdag!

sofie
22-07-06

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik1-3-2006 8:29:16

hey Els,

over stress gesproken....
vraag me af waarom zo'n leerkracht het kleed heeft aangepast zonder uw toestemming of zonder de juiste nametingen, vind ik zéker niet professioneel ze.
enfin, ik ga mee duimen dat alles inorde komt, probeer positief te denken dan moet da lukken!!!!

groetjes
Heidi

Phyllis

Meld misbruik1-3-2006 8:31:21

Dag Els,

als ik van jou was zou ik eens een degelijk klapke gaan doen met die leerkracht. Of te wel zet ze haar fouten recht door opnieuw te retoucheren of te wel maakt zij jou nieuwe kleed mee in orde naar JOUW wensen!! Das het minste wat ze wel kan doen denk ik hé... In elk geval, het zal zeker wel in orde komen voor jullie huwelijk en je zal er die dag vast stralend uit zien!

Groetjes,
Phyllis

Groetjes,
Phyllis

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik1-3-2006 9:16:40

Amai Els!

Ik vind het echt supererg voor jou. En ik zou inderdaad eens gaan spreken met die leerkracht. Zij heeft jou kleed verknoeid, dus zij moet maar helpen het op te lossen, en op zijn minst betalen voor de stof die je nu opnieuw moet kopen. Ik vind het echt schandalig!

Ik hoop mee met jou dat het in orde zal komen, het is je al eens gelukt een prachtig kleed te maken, dus de tweede keer zal het ook wel gaan.

Veel succes!

Vicky
09.09.06

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik1-3-2006 10:01:38

Zo erg!

Ik zou ook wel eens gaan praten met die leerkracht, maar ik zou er toch niet al mijn tijd aan verprutsen.

Het belangrijkste is nu dat alles afraakt.

Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik1-3-2006 10:02:49

oei meid, dat klinkt inderdaad allemaal niet zo positief! Ik zou zeggen, blijf optimistisch, nog een maandje en het is jouw grote dag, en ondanks de tegenslagen nu ga je er van genieten, ben ik zeker van! En nadien ga je er om kunnen lachen, dit wordt ongetwijfeld een verhaal dat nog jaren naverteld gaat worden... Ik weet wel dat je het op dit moment allemaal niet zo ziet maar ach, er zijn ergere dingen hé!

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik1-3-2006 10:33:04

Hoi,

Waar haalt die leerkracht het lef vandaan om zich, zonder jouw toestemming, te moeien met jouw kleed? Ze zou van mij de nieuwe stof voor het nieuwe kleed kunnen bekostigen en ze zou mijn kleed mogen maken. Zoveel stress die jij al hebt moeten verdragen! En je zou moeten genieten van je voorbereidingen? Maar met zoveel tegenslagen is er moeilijk veel te geniten aan e! Heb je nu al iets gehoord van je fotograaf en videograaf? En wat was dat dat je bijna jullie feestzaal kwijtgespeeld was?

Meid, ik hoop dat alles snel inorde mag komen zodat je toch nog kan uitkijken naar jullie dag! En geniet van jullie dag!

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik1-3-2006 18:19:25

Els toch!

Je zou voor minder gaan panikeren! Maar 'k zou eerst en vooral die leerkracht eens goed haar vet geven en eisen dat zij je helpt (voor zover je haar nog vertrouwt natuurlijk) om je kleed opnieuw te maken. En dat zij de stof betaalt natuurlijk! Kan je niks meer recupereren van je kleed? Bv. Rok of lijfje of zo? Dan hoef je minder stof te kopen he, als de kleur dan natuurlijk 't zelfde is...
Maar kop op, we leven allemaal met je mee! En waarschijnlijk zal je hier binnen een paar jaar inderdaad kunnen om lachen, maar daar ben je nu niks mee hé...
Veel goeie moed!

Sylvie
11/03/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info