Terug naar overzicht
Hallo Lenny,Wij trouwen ook op 8 mei. Wij zijn ook druk bezig met tafelschikking en zo.Bij ons is het zo dat de namen worden afgeroepen wie er aan welke tafel moet zitten, en ze worden ook naar hun plaats begeleid, zoals wij die hebben opgegeven.Maar zoals je zegt... je kan kaartjes zetten met hun naam op, da's veruit het eenvoudigste.zo is het voor iedereen duidelijk.Ik zou zeggen... geniet er van... nog 16 dagen en dan FEESTEN MAAR.Alvast een dikke proficiat.Ine
Je kan bij de mémé's vb toch ook gewoon zetten: meter Alice en meter Maria. Zo kan je ze toch gewoon aanspreken zoals je gewoon bent en kunnen er geen misverstanden bestaan.Ik duim alvast voor mooi weer voor jullie!!!Groetjes,Nele
Dag Lenny, hier Letitia opnieuw! Das raar want we trouwen op dezelfde dag en zijn met hetzelfde bezig! Ik schrijf gewoon de voornamen van de personen want zoals je zegt Meter, wie is meter eigenlijk? Meter van de bruid of bruidegom? Ik ga ook een groot plan met tafels/namen aan de ingang zetten... iets speciaal eigenlijk (met foto's van johan en ik als we klein waren op elk tafel geplakt).... Begin jij zenuwen te krijgen? Ik heb vandaag de laatste keer mijn kleed gepast en ik was zo aan het zweten van de zenuwen!!! Gelukkig bij Pierres Yves hebben ze mij een goei product aangeraden tegen het zweten!!Voila, dat is het momenteel!!! Groetjes en veel succes nog