Terug naar overzicht
Ik wil ook dolgraag naar Bali! Vorig jaar foto's gezien van mijn broer zijn (ondertussen ex-)vriendin en kan het sindsdien ni meer uit mijn hoofd zetten. Echt prachtig! Maar ken niemand die al in Sri Lanka geweest is, dus daar kan ik niet mee vergelijken :-)
Ongetwijfeld zou ik kiezen voor Bali als ik jullie was :-) Maar dat blijft altijd een persoonlijke keuze & voorkeur
Alletwee héél mooie landen, als ik de foto's en video's zie van m'n ouders. Hun mening was wel dat als het eerste keer Azië is, je beter niet Sri Lanka kiest. Dus zou gaan voor Bali. Zou ook mijn persoonlijke voorkeur zijn!
Als je anders wilt dan de meeste... ga voor Sri Lanka. Prachtig. Bali is mooi en sommige plaatsjes zijn heel exclusief. Andere plekjes, zoals Kuta Beach is het precies of je zit in Benidorm ;-) Veel plezier!!!
Definately Sri Lanka, heb ze alletwee gedaan en Sri Lanka is minder toeristisch en vond ik dus beter. DUS als je het massatoerisme wil vermijden, dan is Sri Lanka zeker een aanrader...
Zeker weten Sri Lanka! Prachtig eiland, mooie natuur en cultuur, heerlijke stranden en een mogelijkheid tot een tripje naar de Malediven en niet te vergeten de geweldig, vriendelijke, sociale, lieve Sri Lankanen -->> Een MUST!