Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwlocaties

29-9-2010 21:37:58
Hoi trouwers, wij trouwen volgend jaar in juni en zouden graag een trouwfuif met hapjes geven ipv een klassiek avondfeest. Dit voor +/- 130 personen in de regio Rumst of Putte. Zijn er locaties en/of traiteurs die jullie ons kunnen aanraden? Wat doe je met de tijd die tussen de ceremonie en de fuif zit? Wij wilden ondertussen eten met getuigen en ouders en pas 's avonds het 'grote' feest starten. Help, dringend goede raad nodig!!

Marleen
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 531

Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik30-9-2010 7:55:30

wij doen het als volgt...
we trouwen eerst voor de kerk...
nemen dan de suite en belangrijkste mensen mee naar ons thuis en laten dan verrassingsbroden komen... ondertussen laten ik en mijn vriend met onze kids de foto's trekken...
s'avonds geven we in onze zaal koud buffet voor 50 personen (diegene die ons het nauwst aan ons hart liggen)
dat kost ons met broodjes bij net geen 800 euro... daarna komt er nog maximum 40 a 50 man bij... en dar laten we nog hapjes voor komen...
als je info moet hebben over door wie we de hapjes laten komen of door wie het buffet laten brengen mag je me altijd mailen lisje_vd@hotmail.com

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik30-9-2010 11:14:30

Hey Marleen,

Zaal Steenberg in Rumst kan je huren voor 425 € (met keuken bij, zonder keuken is het 350 €). Het is een mooie zaal en je neemt drank aan inkoopprijs, dus dat is echt heel goedkoop. Je kan dan zelf kiezen of je een traiteur laat komen of iets anders wilt. Je kan een frietkraam laten komen en/of zelf hapjes maken. Je kan ze ook laten komen.
Wij werken met een traiteur die al voor 19 € pp een heel uitgebreid breugelbuffet geeft + dessert! Als je zijn gegevens wil dan geef je maar een privé-berichtje! Hij doet ook andere dingen... We hebben gekozen voor een Italiaans buffet, daarvoor betalen we dan wel iets meer, maar ook nog heel betaalbaar.
De zaal is echt heel geschikt om te fuiven!

Tussen de ceremonie en de fuif kan je idd met de suite eten of iets leuks gaan doen.
Succes
Groetjes
Sharon

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik30-9-2010 12:40:14

de Pollepel in Duffel is ook een heel leuke zaal en die heeft ook een tuintje om je receptie te doen.

veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...