Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereiding = 2 maanden

29-9-2010 23:53:30
Ik ben vandaag 10 dagen verloofd en onze trouwdag, voor de wet, ligt vast op 20 november, dus nog 50 dagen op de teller. Noem me gek maar dus ik heb maar twee maanden de tijd om alles voor te bereiden. Duimen maar. Alle tips zijn welkom!

Het feestje gaan we in een tent doen bij de ouders van mijn vriend, zij hebben een grote hoeve en dus veel plaats. Ook zijn we van plan een kok in te huren die dan de keuken mag inpalmen en alles klaarmaken, voorbereid of ter plaatse.

We gaan gebruik maken van een limousine voor ons en een limousine voor de getuigen en ouders.

Welja, de ideëen zijn er alvast :)

Ann
20-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1243

KELLY
8-10-2010
 Meld misbruik30-9-2010 7:04:53

Dag Ann,

eerst en vooral een dikke proficiat!

Maar geen zorgen, alles komt in orde!

Mijn man heeft me op mijn verjaardag (eindelijk) ten huwelijk gevraagd. En we hebben besloten om op ons 10jarig-samenzijn officieël man en vrouw te worden. Dat is al over 7dagen, 16uren, en 58 min. hihi!

Wij hadden een half jaar om alles te regelen maar zoals dat bij ons altijd is, zijn we er echt pas aan begonnen in mijn verlof, dus in juli.

Wij hebben die week de zaal geregeld, de frietkraam, springkasteel, de ringen en niet onbelangrijk zijn mijn moeder, schoonmoeder en zus mee een trouwkleed gaan kiezen.

Ik vond het net plezant om zo'n korte voorbereidingstijd te hebben, nu kan je alles direct vastleggen en weet je dat je er geen jaar op moet zitten te wachten.

In ieder geval, veel voorbereidingsplezier!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik30-9-2010 10:43:13

Hay Ann, leuk dat jullie zo snel trouwen! Wij kozen voor een jaar ertussen om toch genoeg te kunnen sparen... En ja, de dag is zo om, dus ik geniet met volle teugen van het voorbereidingswerk :)!
Veel succes...

En proficiat met de verloving.

Groetjes
Sharon

Maaike
13-11-2010
 Meld misbruik30-9-2010 11:49:20

Ik heb nog 43 dagen 12 uren op mijn teller... en hoe rustig de klok ook telt, mijne tikker telt enorm vlug! Veel plezier met je voorbereiding!

Maaike.

Ann
20-11-2010
 Meld misbruik30-9-2010 11:56:17

Danku voor de reacties en voor de medebruidensteun! :) t Is toch spannend! Vandaag eens zoeken naar een fotograaf, en de bloemist bezoeken om 15 uur afspraak. Ook de visagist komt morgen langs, zij doet ook hairstyling, dus twee vliegen in 1 klap. Go go goooo. :)

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik30-9-2010 13:27:19

Hoi,

Zelf hebben we een langere periode voorzien voor onze voorbereiding maar kort lijkt me ook wel leuk nu lijkt alles bij ons iets verder af.

Als je een bepaalde bruidsjurk wil zou ik snel gaan kijken want daar kruipt wel wat tijd in.

De uitnodigen kan je ook per mail versturen (pdf-file of misschien een originele/interactieve powerpoint). Of je kan een site maken en de link doorsturen naar de genodigden zodat ze online kunnen invullen of ze aanwezig zullen zijn. (= ook besparing op het drukwerk).

Groetjes en veel plan-plezier

Nika
26-11-2010
 Meld misbruik21-10-2010 21:41:27

Hey Ann ,

Wij zijn van het zelfde gedacht !!Wij trouwen op 26november en ik ben dan ook zo'n 2 maand bezig met voorbereiding ! Wij hebben een zaaltje gehuurd en met een traiteur gewerkt . Ik moet alleen nog kijken voor de decoratie van de zaal en de kleren voor men 2 dochtertjes . Maar ja ik hoop dat ik dit deze week nog klaar kan hebben . De uitnodiging bij ons is een foto van toen we pas samen waren (zo'n 10 jaar geleden )geplakt op mooi glanzend papier waar we een tekst op gedrukt hebben . We hebben vele goeie reacties gehad want ja we zijn wel veel veranderd en het is ook eens iets anders hé !
Vele groetjes en veel plezier aan de voorbereiding hé !!!!

Nika

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...