Terug naar overzicht
Dag iedereen,
Ik ben al volop bezig met de decoratie van de feestzaal, maar weet niet zo goed wat ik moet doen voor de kerk.Die wil ik nl ook wel heel leuk en gezellig versieren. Op zich hebben we wel een mooie oude (niet te grote) kerk, maar gezelligheid ontbreekt nog wel.
We gaan sowieso ook werken met een bloemstuk hier en daar, maar voor de rest?Overal ballonnen zie ik niet graag en liever ook niet het cliché-roosje aan elke stoel.
Hebben jullie soms nog leuke ideetjes (die liefst niet teveel kosten)?
(Ik dacht bv. al aan een vlaggenslinger in ons kleurenthema die we nadien dan ook in de feestzaal of buiten zouden hangen.)
Hey Thomas, Wij hebben een bloemstuk op het altaar. Een bloemendingske aan onze stoelen. In het kerkportaal komen laurierbomen. Die kan je huren bij de bloemist.
witte tule aan de stoelen, geeft dadelijk zo'n gezellige sfeer
Dag Lindsay, Hoe zie je dat dan ongeveer?
hey, ik zou voor grote stukken tule gaan, dit in een soort strik binden, aan de uiteinde van de rij, dat is eens wat anders dan bloemen he, ik zelf wou zelf witte vlinders in de tule vastmaken, dat geeft zo eens iets anders. vb:http://www.trouwartikelen.nl/tule-rol-wit-medium.html hopelijk kan ik je helpen, als je vragen hebt, hoor ik het wel