TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
9-7-2011
|
30-9-2010 19:56:18
Hey,
Ik denk dat je locatie op zich is ook al aan de duurdere kant is... Dus kan ik goed geloven dat ze traiteurs nemen die ook wat duurder zijn dan de andere...
Wat is duur voor jou en wat is goedkoop?Als je daar geen concreet bedrag zegt dan kan dit voor vele mensen anders zijn
Zit toevallig de feestarchitect erbij? Wij werken met hen en ik denk dat je uw menu zelf kan kiezen. Afhankelijk van uw budget.
Als je nog vragen hebt ofzo stuur maar berichtje,...
Groeten,
Kim
|
|
Paris
3-9-2011
|
30-9-2010 20:42:55
Hallo,
Alvast bedankt voor je reactie. Ik kan je blijkbaar geen berichtje sturen, de website loopt af en toe eens vast .
De zaal is inderdaad aan de duurdere kant, ik denk dat je al snel aan 3000 euro zit. Maar ik ben wel weg van de locatie vrees ik.
Met 'betaalbaar' bedoel ik ergens tussen de 15.000 en 18.000 euro in totaal voor 1e receptie (100 personen), 2e receptie, avond diner zittend en avondfeest voor zo'n 150 man (meubels, bediening, btw, enz. alles inbegrepen).
Ik besef wel dat dit voor iedereen anders is, maar dit zou toch ons budget zijn.
Probleem is dat de cateraars die zij voorstelden snel tussen 20.000 en 25.000 euro zitten, en dat vind ik echt wel heel veel...
Ze zien er wel in orde uit en heel trendy, maar daar hangt dus ook een prijskaartje aan vast...
groetjes!
|
|
Elize
3-9-2011
|
30-9-2010 21:12:46
Hallo! Wij hebben 4maanden gezocht naar een locatie in en rond Gent. De eskimofabriek is wel mooi, maar jammer genoeg al veel gedaan... Als je echter naar de moderne/minimalistische kant wil gaan, kan je bijna niet anders... Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de cryptes van de sint-pietersabdij. Je mag er de mooie tuin gebruiken voor ceremonie(geen dienst) en receptie, de cryptes voor het avondfeest. Wij zullen met zo'n 160 man zijn en daar zal het net gepast zijn.
Daar ben je verplicht om met mdveventcatering te werken. Wij zijn er tot nu toe tevreden van. Veel keuze en goede prijs-kwaliteit. We kennen ook mensen die er hun trouw mee georganiseerd hebben en waren zeer tevreden. Ik heb gezien dat je trouw ook op 3-9-2011 is. Dan zijn ze niet meer vrij, onze trouw is namelijk ook op 3-9-2011 :-) Veel succes! Groetjes, Elize
|
|
Sarah
1-10-2010
|
30-9-2010 23:44:10
Traiteur Leconte doet ook catering in deze locaties. Ze zijn prijzelijk. Wij trouwen morgen en doen het ook via hen, maar in fabriekspand.
Oude Acec gebouwen zijn ook een optie en veel minder duur dan Eskimo enzo.
Succes!!
S
|
|
Paris
3-9-2011
|
1-10-2010 13:01:56
Heb jij contact gegevens over die Acec-gebouwen?
Ik vind daar precies niet veel van terug op internet...
Veel plezier met je feest in elk geval!!
|
|
Kim
9-7-2011
|
1-10-2010 19:50:22
Hey Paris,
Raar dat je me geen bericht kan sturen..
Ik stuur jou wel eentje :D
XxX
|
|
Sarah
1-10-2010
|
8-10-2010 21:53:49
Dag Paris,
Ik dacht gewoon via google (info over nieuwbouw), maar wij hadden de gegevens via een weddingplanner. Maar we hebben dan toch geen gebruik van gemaakt. Anders gewoon bellen en vragen wie verantwoordelijk is van feestzaal/repetieruimte.
Groeten,
S
|
|
Marijke
4-10-2014
|
11-8-2013 20:00:23
Hey iedereen, wij waren ook van plan om in de richting te gaan van de Artcube / Eskimofabriek / Cultuurfabriek in Ronse. Dit is onze stijl wat betreft de zaal. Ons budget is echter ook maximum 15000€. Heeft iemand nog een ander, misschien iets goedkopere oplossing? Een strakke hippe zaal is waar wij naar op zoek zijn. Dank je wel!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|