Terug naar overzicht
hoi stephanie wij zijn van de zomer naar een vrijzinnige viering geweest vd nicht van mijn verloofde die was zoooooooo mooi! je kan alles heel persoonlijk maken want je bespreekt alles met je meedewerker hier kunnen liedjes, teksten,... in komen ook ritueeltjes zoals kaarsen aansteken ook ringwissels alles wat jullie graag willen zodat het echt JULLIE viering is. wij gaan ook zo'n viering ineen steken. seg dan trouwen jullie ook in de kempen, hebben jullie een mooie locatie gevonden???
Hey Stephanie, Ik kan je nog geen boekje doorsturen omdat we pas volgend jaar trouwen. Wij zijn al wel in contact geweest met het CMD Turnhout. Nils, onze medewerker daar, heeft ons alles goed uitgelegd en we voelden ons meteen op ons gemak. Na het eerste gesprek kregen we beide een 20 tal vragen naar huis die we dan afzonderlijk moesten invullen. Op het 2de gesprek werden die vragen dan besproken en krijg je de antwoorden van je verloofde... het is best grappig en leerrijk. Nu gaat Nils onze gesprekken en de antwoorden op de vragen gebruiken om een persoonlijke viering in elkaar te steken. Je kan inderdaad alles in brengen wat je graag wil... dit is jullie viering, met jullie liefde, familie en vrienden als kern en niet da mannetje hier boven ;-) Normaal gezien moet je pas 3 maanden op voorhand op gesprek, maar aangezien we nu weer weg zijn voor een half jaar wilde onze medewerker het grootste werk al achter de rug hebben. Bovendien weet ik niet of Nils altijd de vrijzinige huwelijksplechtigheid doet, maar ik denk dat we hem hebbne gekregen omdat zijn engels zo goed is. En dat helpt wel als je aanstaande Engels is ;-) Bovendien is dit allemaal gratis. Alhoewel dat Onze medewerker ons al tipte dat hij graag pralines lust ;-) Ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen. Nog veel succes! Charlotte www.simonandcharlotte.com P.S. De gesprekken voelen soms aan als therapie ;-) Je moet je medewerker wel vertrouwen en open kunnen zijn.
hallo, ben toch aan het overwegen om zo een viering nemen. Ik zou ook zo eens graag een 'misboekje' bekijken. dan weet ik wat ik er zo mag van verwachten. alvast bedankt ! eklis1990@hotmail.com Silke
Hallo allemaal, Boekjes van zo'n vrijzinnige ceremonie zou ik ook wel graag ontvangen! Alvast bedankt: sharon.van.asbroeck@gmail.com Groetjes Sharon
Hey Sofie, Wij hebben ook voor een vrijzinnige persoonlijke viering gekozen. Weet je toevallig met welke organisatie de nicht van jouw verloofde heeft samengewerkt voor hun viering? Alvast bedankt! Groetjes, Sarah
Wij zijn ook geinteresseerd in een dergelijke viering in regio Turnhout. Kan er iemand een locatie aanraden? Een kapel of andere gezellige locatie?We willen dit niet graag bij de feestzaal doen omdat er dan mensen na de viering moeten terugrijden naar huis om savonds terug te komen voor het feest.