Terug naar overzicht
Kan je hem misschien overtuigen door de bazen enkel te vragen op de receptie? Zoniet, trek je er dan niets van aan hoor! Je ziet ze tenslotte enkel bij het binnenkomen en buitengaan, en je hebt genoeg vrienden en familie (die je wél aanvaarden zoals je bent) waar je de avond mee zal doorbrengen! Het is jou dag, en je moet je niet anders voordoen dan je bent!!! Als die bazen commentaar hebben, wil dat meer zeggen over hen dan over jou! Leg dit dus naast je neer, en amuseer je op jou manier en niet hoe anderen het willen! Het is het trouwens niet waard om hierover ruzie te maken hé.....
Ik ben het helemaal eens met M. Het is jullie feest, jullie moeten er van genieten en als het hun dan niet aanstaat tja pech voor hun ... Ik heb zelf familieleden die op alles commentaar hebben en dingen vragen als: zou je de BBQ nog niet aansteken of eten we pas om 22u en blabla-om maar een vb te geven- ga er mij ook nix van aantrekken hoor als het hun niet aanstaat; de deur staat open ze hoeven ze maar door te stappen...
Helemaal akkoord met M.: vragen op de receptie en als het niet anders kan, toch het avondfeest, maar dan zou ik hun tafel wel wat vermijden... ;-) Bij sommige tafels ben ik ook niet (lang) langsgeweest. Dat is nu eenmaal zo, met de ene persoon klikt het al beter dan met de andere!
Hey, Ik heb mijn baas wel uitgenodigd en ik heb daar totaal geen last van gehad. Hij heeft zelfs op de dansvloer staan dansen :-) Ik had dan wel 22 collega's uitgenodigd ;-);-)