Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidegom

1-10-2010 16:33:57
hey allemaal! wij zitten hier met de handen in het haar voor de kledij van mijn vriend. het wordt zeker geen kostuum (hij draagt dat nooit, en we haten dat allebei), ik wil ook dat hij iets aanheeft waarin hij zich goed voelt. maar nu is de vraag: wat dat wel??? normaal draagt hij vrij alternatieve kledij, broek (geen jeans) en t-shirt en evt een trui. normaal doen we onze inkopen vooral in de winkel O'zon (in gent en antwerpen). maar waar elders kunnen we nog terecht? iemand ideeën?

Jessica
25-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 919

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik1-10-2010 18:32:39

Waarom niet gewoon een leuke broek en hemd? Kostuum hoeft toch niet als je dat niet wil?

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik2-10-2010 8:44:44

hoi, Mijn vriend wou dat ook echt niet! Hij heeft nu (het ENIGE dat ik stiekem weet) een linne broek met daarop ??? dus toch ook netjes hoop ik :-)

Groetjes

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik2-10-2010 18:40:27

Mijn vriend draagt normaal ook geen costuum , maar voor ons huwelijk wilt hij dit wel 'proberen'
De deal is : hij gaat naar een winkel waar ze dit hebben , hij gaat er passen en als hij zelf vindt dat hij er niet mee staat dan wordt het iets anders.

Nu ik denk wel dat hij ermee zal staan , vroeger droeg hij enkel vormloze jeansbroeken , t-shirts en truien met een kap.
Sinds hij met mij samen is , is hij véél klassevoller ;) Hij draagt ondertussen al hemden dus we zijn erop vooruit gegaan.

Maar als hij dit écht niet wil dragen moet dit zijn eigen keuze zijn denk ik , ik zou niet meteen weten wat hij aan zou doen moest hij geen costuum dragen ( tis ook geen pinguin costuum maar een moderner waarvoor hij zou gaan)

Beste is denk ik dat je iemand meestuurt die er iets van kent én smaak heeft !
Mijn lievelingstante gaat met ons mee naar de trouwbeurs volgend weekend en zij ging eens appart met hem rondsnuffelen naar de mannenkleding.
Ik en haar hebben bijna in alles dezelfde smaak en mening , dus is dit wel handig.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info