Terug naar overzicht
Waarom niet gewoon een leuke broek en hemd? Kostuum hoeft toch niet als je dat niet wil?
hoi, Mijn vriend wou dat ook echt niet! Hij heeft nu (het ENIGE dat ik stiekem weet) een linne broek met daarop ??? dus toch ook netjes hoop ik :-) Groetjes
Mijn vriend draagt normaal ook geen costuum , maar voor ons huwelijk wilt hij dit wel 'proberen' De deal is : hij gaat naar een winkel waar ze dit hebben , hij gaat er passen en als hij zelf vindt dat hij er niet mee staat dan wordt het iets anders. Nu ik denk wel dat hij ermee zal staan , vroeger droeg hij enkel vormloze jeansbroeken , t-shirts en truien met een kap. Sinds hij met mij samen is , is hij véél klassevoller ;) Hij draagt ondertussen al hemden dus we zijn erop vooruit gegaan. Maar als hij dit écht niet wil dragen moet dit zijn eigen keuze zijn denk ik , ik zou niet meteen weten wat hij aan zou doen moest hij geen costuum dragen ( tis ook geen pinguin costuum maar een moderner waarvoor hij zou gaan) Beste is denk ik dat je iemand meestuurt die er iets van kent én smaak heeft ! Mijn lievelingstante gaat met ons mee naar de trouwbeurs volgend weekend en zij ging eens appart met hem rondsnuffelen naar de mannenkleding. Ik en haar hebben bijna in alles dezelfde smaak en mening , dus is dit wel handig.