Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

2-10-2010 7:58:50
Hallo,
Voor onze huwelijksreis dachten wij een citytrip te maken naar Barcelona, nu zijn wij nog op zoek naar een hotel dat aan onze verwachtingen kan voldoen. We zoeken een hotel met een uitstekende service,toch wat centraal gelegen, mooie kamers en lekker ontbijt (we willen namelijk niet voor verrassingen komen te staan met te reserveren zonder ons te informeren)

We zijn dan immers op huwelijksreis en verwachten dan ook dat het perfect is. Kan er iemand ons een hotel aanraden?
Alvast bedankt voor de tips.
Grtjs

tania
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 665

Katrien
25-9-2010
 Meld misbruik2-10-2010 14:50:02

Wij gingen enkele jaren geleden naar Hotel Lléo.
Uitstekend gelegen, 300m van de ramblas en uitstekende service! Ik zou meteen teruggaan :-)

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik4-10-2010 14:06:08

Het Grand Central ligt heel dicht bij het oude centrum en is helemaal gerenoveerd in 2005. Het is een designhotel, dus supermooie kamers, een goede service en lekker en uitgebreid ontbijt. Ik zou zo terug gaan!

Geniet er van!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums