Terug naar overzicht
Dag Sarah, Dat hangt er misschien een beetje van af hoeveel tijd ertussen is en voor hoeveel mensen je iets moet voorzien? Bij mijn zus zijn wij en de schoonfamilie gewoon naar mijn zus haar thuis gegaan en hebben we daar iets gedronken. Mijn zus ging inderdaad toen foto's trekken. Bij mijn vriend zijn nicht (die ver weg woont van ons) was er een zaaltje gereserveerd met een maaltijd. Daar wachtten wij dan tot het tijd was om naar de feestzaal te gaan. Bij een bevriend koppel werd er gewoon op café gegaan. Dit was ook wel gereserveerd. Maar dat was maar om een kleine 2 uurtjes te overbruggen. Dat was wel fijn, het was mooi weer en dan een terrasje doen is wel grappig. Een drankenmobiel lijkt me een fijn idee. Heb ik zelf geen ervaring mee. Is dit buiten? Dan zou ik zelf ongerust zijn over het onberekenbare weer :-) Zelf zit ik een beetje met dezelfde vraag hoor: wij trouwen al om 11u dus er zal veel tijd tussen zitten. Maar wij moeten sowieso iets voorzien voor de familie van mijn vriend (zij zijn van Limburg en wij van Oost-Vlaanderen) dus je kan hen moeilijk laten terugkeren :-)Aan mijn eigen familie ga ik gewoon vragen wat ze zelf het liefst willen. Ik vermoed dat mijn zus vb naar huis zal willen gaan want zij heeft nog 2 kleine kindjes en die kunnen dan nog een dutje doen. Groetjes Rebecca
Hallo Rebecca, Wij zitten ook met dat probleem wij hebben familie van vilvoorde,tongeren en die kanten en de bruiloft is in aarschot kunnen ook moeilijk die mensen terug laten naar huis gaan. Wij zelf wonen in een appartementje dus zie het niet zitten iedereen naar daar te laten komen. Waarschijnlijk is onze mis om 13u en om 17u hebben wij receptie voor onze receptiegasten dus zouden we gewoon even die tijd moeten overbruggen.
Wij trouwden 's morgens voor de wet (11u) en 's middags voor de kerk (15u). Op de middag zijn we naar het bos gegaan om te picknicken. Terwijl de suite aan het aperitieven was, zijn wij het bos ingetrokken om foto's te nemen (duurde een half uurtje à 3 kwartier). Dan hebben we samen gepicknickt. Na de picknick (+/-13u) hebben we een huifkartochtje gedaan en waar het leuk was om foto's te nemen hebben we gestopt (de suite was hier dus bij). Dan hebben we ook de familiefoto's genomen. En toen was het tijd voor de kerk!
Hey, Ikzelf heb geen ervaring met www.feestbusje.be maar het ziet er heel leuk uit. Wij trouwen op woensdag 20/10/2010 om 14u enkel voor het gemeentehuis en gaan enkel 's avonds met getuigen en ouders eten. Na het gemeentehuis gaan wij met de aanwezigen iets drinken in een leuke taverne. Dit hebben wij op voorhand vast gelegd. Ondertussen zullen wij ook wel foto's gaan nemen. Om 18u gaan wij eten met ouders en getuigen. Onze fuif geven wij zaterdag 23/10/10 groetjes, Carmen
Weten jullie ongeveer hoeveel dat busje kost? Grtz Nele
Hey Nele, Je moet is gaan kijken op de site www.feestbusje.be en dan kan je een prijsaanvraag doen en krijg je een lijst van de kosten. We hebben daar een prijslijst van gehad maar aangezien we dat niet gaan doen hebben we die gewist. Groetjes