Terug naar overzicht
kijk eens op de site van catshelter, dit zijn gevonden poesjes die door een adoptie mama zijn opgevoed en dan als een goed kitten geplaatst kunnen worden. Veel katjes worden niet meer gratis aangeboden omdat ze dan dikwijls als slangenvoer gebruikt worden. de verkopers rekenen meestal de kosten van de chip, het voer en de dierenartskosten voor spuitjes ed. persoonlijk vind ik dit niet slecht dat ze dat doen. groetjes en veel succes in je zoektocht!
Ik weet niet waar je woont maar je kan altijd eens naar de Poezenboot in gent. Heeft heel vaak nestjes die een goede thuis vinden en het zijn echt super lievekes altijd :-) ik spreek uit ervaring. grt
Catshelter is idd een aanrader!
Hey, Waarom neem je niet eens een kijkje in het asiel bij jou in de beurt. Het is poezenperoide en er zitten op het moment heel erg veel poezen in het asiel. Altijd leuk als je zo'n diertje een thuis kunt geven. Groetjes Lieve
kijk eens op dierinnood.be. daar kan je verschillende adressen vinden van mensen die katten opvangen. altijd beter van zo'n diertje een nieuwe thuis te geven!
Hoi! Allemaal Poezen in Zwijdrecht is ook een heel goed centrum. Zij zijn niet echt een asiel, maar nemen vooral huiskatten op die wegens verhuis of andere redenen niet bij hun baasjes kunnen blijven. Wij hebben er vorig jaar onze prachtige, lieve en zeer welopgevoede Britse korthaar geadopteerd en zijn er nog altijd superblij mee! Terzijde: Kan het dat jij in de Venkel getrouwd bent? (Ik heb er een tijd geleden een vraag over gepost en ik geloof dat jij erop gereageerd had) Hoe was je ervaring? Aangezien wij er ook gaan trouwen, ben ik natuurlijk heel benieuwd .
Hoi Shari, Mijn ouders hebben thuis een boerderij en wel acht poezen. Eén van de kattinnen heeft een een nest met super schattige poesjes. Het zijn rosse of grijze tijgers en er zitten zowel nog mannetjes als vrouwtjes tussen. De poesjes zijn heel sociaal en lekker speels. Mijn broer neemt er volgende week ook eentje mee naar zijn appartement en we zijn die nu zindelijk aan het maken. Laat maar weten of je interesse hebt, dan stuur ik anders wat foto's door. Groetjes, Sarah