Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand babypoesjes te geef?

2-10-2010 16:46:01
Hallo allemaal!

Ondertussen zijn we drie weken getrouwd en net terug van huwelijksreis en nu we ons kunnen settelen zijn we op zoek naar een poesje!

Alleen is het precies niet zo makkelijk te vinden als ik dacht :)

Zijn er hier die een nestje poesjes hebben?

Liefst zouden we een (half)langharig poesje hebben.

Een verslagje van de mooiste dag uit mijn leven volgt wanneer ik er ook wat foto's bij kan posten !
Een tip kan ik alvast geven, breng zeker eieren naar de clarissen want bij ons was het die zaterdag prachtig weer terwijl het de hele week had geregend!

Groetjes

Shari
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1074

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik2-10-2010 16:59:04

kijk eens op de site van catshelter, dit zijn gevonden poesjes die door een adoptie mama zijn opgevoed en dan als een goed kitten geplaatst kunnen worden. Veel katjes worden niet meer gratis aangeboden omdat ze dan dikwijls als slangenvoer gebruikt worden. de verkopers rekenen meestal de kosten van de chip, het voer en de dierenartskosten voor spuitjes ed.
persoonlijk vind ik dit niet slecht dat ze dat doen.

groetjes en veel succes in je zoektocht!

Evi
27-8-2011
 Meld misbruik2-10-2010 18:16:13

Ik weet niet waar je woont maar je kan altijd eens naar de Poezenboot in gent. Heeft heel vaak nestjes die een goede thuis vinden en het zijn echt super lievekes altijd :-) ik spreek uit ervaring.

grt

Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik2-10-2010 23:55:51

Catshelter is idd een aanrader!

lieve
28-8-2010
 Meld misbruik3-10-2010 6:40:09

Hey,

Waarom neem je niet eens een kijkje in het asiel bij jou in de beurt.
Het is poezenperoide en er zitten op het moment heel erg veel poezen in het asiel.
Altijd leuk als je zo'n diertje een thuis kunt geven.

Groetjes Lieve

Jessica
25-2-2011
 Meld misbruik3-10-2010 10:25:03

kijk eens op dierinnood.be. daar kan je verschillende adressen vinden van mensen die katten opvangen. altijd beter van zo'n diertje een nieuwe thuis te geven!

Laura
22-10-2011
 Meld misbruik3-10-2010 18:08:04

Hoi! Allemaal Poezen in Zwijdrecht is ook een heel goed centrum. Zij zijn niet echt een asiel, maar nemen vooral huiskatten op die wegens verhuis of andere redenen niet bij hun baasjes kunnen blijven. Wij hebben er vorig jaar onze prachtige, lieve en zeer welopgevoede Britse korthaar geadopteerd en zijn er nog altijd superblij mee! Terzijde: Kan het dat jij in de Venkel getrouwd bent? (Ik heb er een tijd geleden een vraag over gepost en ik geloof dat jij erop gereageerd had) Hoe was je ervaring? Aangezien wij er ook gaan trouwen, ben ik natuurlijk heel benieuwd .

Sarah
4-6-2011
 Meld misbruik4-10-2010 12:08:06

Hoi Shari,

Mijn ouders hebben thuis een boerderij en wel acht poezen. Eén van de kattinnen heeft een een nest met super schattige poesjes.
Het zijn rosse of grijze tijgers en er zitten zowel nog mannetjes als vrouwtjes tussen.
De poesjes zijn heel sociaal en lekker speels.

Mijn broer neemt er volgende week ook eentje mee naar zijn appartement en we zijn die nu zindelijk aan het maken.

Laat maar weten of je interesse hebt, dan stuur ik anders wat foto's door.

Groetjes,
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...