Terug naar overzicht
Ik ben bij de Ava grote doorzichtige puntzakken gaan halen, die ik ga vullen met spekjes. Voor 5 euro heb ik voor 20 kindjes spekzakken.
Hallo Wij gaan ook snoepjes geven, simpel en toch lekker :-) GroetjesLien26/05/06
voor diegene die interesse hebben, 't is dit weekend opendeur bij suikerbonen van den brande in ranst...kan je ook ideetjes opdoen.ik ga ook nog 's kijken want ik heb tot hiertoe nog niet echt iets gevonden wat me aansprakgroetjesHeidi
HeyWij geven een vormpje voor op het strand te spelen, gevuld met snoepjes.Wat ook heel populair is, zijn zeepbellenblazers (wel opletten voor vlekken) en kleurpotloodjesVeel succesVicky09.09.06
Hey,Wij geven bellenblazers van Jip en Janneke. Kan je kopen bij Hema voor 0,50 euro het stuk. Daaraan gaan we nog een zakje snoep hangen. En voor vlekken moet je je geen zorgen maken i.v.m die bellenblazers. Ik werk in een crëche en daar blazen we af en toe bellen en nog nooit geen vlekken gehad. Volgens de checklist van Loving you koop je dat ten laatste 2 weken op voorhand maar ik ga dit al vroeger doen.Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Wij laten een crèmeglace karretje komen en alle kindjes mogen op onze kosten daar een ijsje gaan halen. Ik sta in het onderwijs en heb dus geen idee hoeveel kinderen ik mag verwachten. Op deze manier ben ik er zeker van dat ik altijd genoeg heb en niet met een overschot blijf zitten.Groetjes,Phyllis28/07/06
Wij trouwen rond Pasen en geven paaseitjes.Groetjes ellen
Wij geven kleurpotloden met een zakje snoep aan. Te koop in de wibra voor maar 50 centDavine31/03/2006