Terug naar overzicht
Hey Darline, Ik kan je niet verder helpen, maar kan je misschien laten weten hoe het is geweest? Ik wil daar eind november naartoe gaan, vandaar...
Dag Darline, ik ben er geweest en was er niet echt enthousiast van. Toen ik binnenkwam overliep de verkoopster kort met mij wat ik graag wilde en wat niet. Toen verdween ze naar de 'jurkenkamer' en kwam ze met vier jurken terug. Die heb ik dan één voor één aangetrokken. Echt enthousiast was ik over geen enkele van de vier... maar ze stelde zelf totaal niet voor om nog jurken bij te halen ofzo of me zelf even te laten gaan kijken... Uiteindelijk vond ik er dan toch één van de vier redelijk mooi en ik voelde me door die verkoopster redelijk gepusht om snel te beslissen (en daar hou ik niet van!) Gelukkig zijn we daar snel buiten gegaan zonder te kopen, want toen ben ik naar Mechelen gegaan (Maxime's Couture) en daar was de service geweldig, liep de verkoopster met mij langs de jurken en bleef ze aandraven met jurken tot ik er één vond waar we dolenthousiast over waren. De service is daar naar mijn mening toch veel beter... en ik heb dus daar ook mijn kleed gekocht! Dit is maar mijn gevoel hé! Groetjes en veel succes met je zoektocht!!!
hey, Ik ben vandaag dus naar het bruidsparadijs geweest. Ze hadden speciaal voor ons open gedaan omdat we geen andere dagen konden gaan. Ik had eerst een kort gesprek en dan zijn we naar de 'jurkenkamer' gegaan. Ze brachten verschillende jurken en luisterde naar mijn wensen en hebben dan nog verschillende gebracht. Ik vond ze heel vriendelijk. groetjes darline
Berichtje aan Tine, kan jij misschien even contact opnemen met marita@bruidsparadijs.be over je gevoel van ontvangst bij Het Bruidsparadijs? Het is bij ons helemaal niet de bedoeling om bruidjes in aankoop te pushen en er zijn bruiden die bij ons wel zo'n 20 bruidsjurken passen vooraleer ze hun droomjurk gevonden hebben. Of bruidjes die wel 4 of 5 keer terugkomen vooraleer ze een beslissing hebben genomen. Kan je me even wat meer gegevens doorgeven wanneer je bent komen passen? Dan kan ik een en ander even opzoeken. Bedankt en onze excuses dat je je niet goed gevoeld hebt in je zoektocht naar een bruidsjurk! Marita