Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum(s) huren of kopen?

3-10-2010 0:33:32
Wat doen jullie? Kostuum huren en iedereen zelf laten kiezen of iedereen van de suite in eenzelfde gehuurd kostuum steken? Wij waren eigenlijk het eerste van plan maar nu ik er meer over nadenk, huren lijkt me ook niet slecht? Iedereen heeft hetzelfde aan en het is niet zo heel duur. Iemand ervaring met winkels regio Antwerpen?

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 919

marleen
22-1-2011
 Meld misbruik3-10-2010 9:26:17

hey

wij gaan kostuums huren in brasschaat.
alle mannen het zelfde kostuum, das en hemd
dan heb je daar al een eenheid mee he
want bij ons zijn alle vrouwen in een totaal andere kleur
en ik hoop dat op deze manier de vrouwen hun kleren wat meer opvallen :-)

groetjes

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik3-10-2010 10:31:58

Marleen, kan je mij even laten weten waar in Brasschaat? Wij wonen daar namelijk :)

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik3-10-2010 11:01:06

Hey
Bij ons gaan de mannen ook allemaal een jacquet huren. In antwerpen ken ik er twee
http://www.deceremonie.eu/
http://www.ceremonie-ducheyne.be/

marleen
22-1-2011
 Meld misbruik3-10-2010 11:21:06

hey kim,

een dorps genootje dan... :-)
wij huren op de bredabaan 171 bij style tailors
das naast den terre bleue
geen kanppe winkel maar wel mooie kostuums en helemaal niet duur

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik3-10-2010 11:47:55

wij hebben gekocht bij C&A, iedereen een mooi zwart kostuum, met zelfde hemd en das. Iedereen prachtig, voor maar slechts 100 euro! Voor die prijs kan je niet huren!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-10-2010 19:32:38

Wij hadden aan de mannen van de suite gevraagd om een kostuum te huren en zij waren daar héél blij mee, want zij dragen nooit een kostuum en dit zou anders toch in de kast blijven hangen. Wij hebben ze gehuurd bij De Waele in St-Niklaas en dit kostte per kostuum + pochette (stoeferke) + das €65. Zo vorm je inderdaad een mooi geheel.

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik4-10-2010 21:13:16

WIj gaan allemaal voor dezelfde das. Dan kunnen ze zelf nog kiezen wat ze willen dragen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info