TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lieve
28-8-2010
|
3-10-2010 6:35:58
Hallo,
Je bent nog niet laat.
De meeste bruidshuizen rekenen op 4 à 5 maanden dat wel, maar hoe vlugger je besteld hoe beter natuurlijk.
Maar zou als ik jou was ook op de nieuwe collectie wachten.
Ik heb mijn kleed in maart besteld en ben in augustus getrouwd.
Groetjes Lieve
|
|
Laura
18-12-2010
|
3-10-2010 8:21:31
Ik denk ook niet dat het te laat is. Omv persoonlijke redenen hebben wij onze trouw van februari volgend jaar vervroegd naar december dit jaar. Ik had pas in Juni een afspraak in Le Chapeau en ik was nog goed op tijd. Begin november ga ik voor mijn eerste pas. Ik had ook nog alle keuze en ik heb van niemand gehoord dat ik laat was hoor ...
Geniet rustig van je zoektocht! xx
|
|
Ilse
9-7-2011
|
3-10-2010 9:08:34
Heykes
Ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Dit zijn waarschijnlijk zo van die die verkoopsters die u willen pushen om snel een keuze te maken en snel een afpsraak te maken in hun winkel. Ik trouw iets later dan jou, begin juli 2011 en ik ben ook nog niet gaan kijken hoor. Ik was gisteren trouwens ook op de trouwbeurs van Antwerpen en ik moet zeggen dat er ik wel meer van verwacht gehad.
greetz en nog veel plezier.
enne... niet stressen, komt wel in orde :)
|
|
lindsay
13-5-2011
|
3-10-2010 9:45:44
hoi, ik heb ook nog geen jurk, alle eigenlijk wel, maar wil een andere en die is nog steeds niet binnen,en als ze binnen is moet ik ze eerst passen of het wel past bij mij en dan moeten ze die ook nog bestellen. dat lukt allemaal wel.
|
|
Kim
21-5-2011
|
3-10-2010 10:35:11
Ilse, ik had er inderdaad ook wel meer van verwacht, vooral dat het "groter" ging zijn eigenlijk. Heel wat dingen hebben we al geregeld en konden we daar gewoon voorbij lopen dus waren vrij snel rond.
Heb net ook wat opgezocht over Farah Love, blijkt inderdaad zo te zijn dat die nogal willen pushen om een afspraak te maken (dat deed ze gisteren ook wel). Vriendelijk was ze ook niet bepaald dus die afspraak is haar niet gelukt ;)
|
|
Liesbeth
27-8-2011
|
3-10-2010 10:49:27
Dag Kim, Ik was gisteren ook op de trouwbeurs :-) Ik vond er inderdaad weinig 'standen' staan. De modeshow vond ik wel eens leuk! Ik heb nog iets gevonden op de site van Linx over 'wanneer best gaan zien voor een trouwkleed'. Dit zal je rust brengen ;-) Zie: http://www.linx-fashion.be/pagecont.php?intPageNr=153 Groetjes!
|
|
Kendra
21-5-2011
|
3-10-2010 12:17:09
Hoi, Ik trouw ook in mei en heb ook nog niks besteld. Ben wel al eens gaan kijken maar de dame van de winkel raadde me zelf aan om te wachten op de nieuwe collectie omdat er dan veel meer keuze is dan twee maanden terug.
En zij zei dat ik zeker nog op tijd was, maak je dus maar geen zorgen, dit moet zeker nog lukken. Groetjes Kendra
|
|
Kim
21-5-2011
|
3-10-2010 12:20:32
Kendra, we trouwen op dezelfde dag - leuk!
Oké, ben gerustgesteld, in de loop van deze maand of ten laatste begin november zal ik (hopelijk) wel een keuze kunnen maken dus dat komt wel goed :)
|
|
Joanne
18-6-2011
|
3-10-2010 15:02:33
Hey,
Wij trouwen op 18 juni 2011 en ik heb een afspraak op 27 november om een kleed te gaan kiezen... Aan de telefoon zeiden ze dat dit nog ruim op tijd was, dus no stress! :-)
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Grtjs
|
|
M.
18-6-2011
|
3-10-2010 16:20:49
Hey Joanne, Voor mij is 18 juni ook D-day :-)
Ik heb mijn kleed in september willen bestellen, en ze pushten mij eerder om te wachten op de nieuwe collectie !!! Vijf maanden is zeker ruim genoeg, dus laat u niet van de wijs brengen door de verkoopsters! Dat mens zal gefrustreerd zijn omdat ze moest werken....
|
|
joyce
30-4-2011
|
4-10-2010 9:12:26
hoi Kim,
Maak je maar geen zorgen, in de winkel waar ik mijn kleed heb besteld, zeiden ze, dat je 6 maanden op voorhand moet bestellen, met nog 8 maanden te gaan, heb je zeker nog tijd genoeg om rustig rond te kijken!
Ik had bij de stand van Farah Love eigenlijk ook niet zo'n goed gevoel, beetje opdringerig eigenlijk.
Ga dus maar rustig kijken, passen en vooral genieten :-)
groetjes
Joyce
|
|
Dorothy
6-8-2011
|
5-10-2010 12:27:58
Ik ben ook op de beurs bij de stand van Farah love eventjes gestopt.. Ik trouw in augustus 2011 en ze zei ook al dat ik dan aan de late kant was... Terwijl ik denk dat ik nog ruim op tijd ben!:-) 'K denk dat het gewoon een verkoopspraatje is daar...
|
|
Sofie
15-5-2010
|
5-10-2010 13:26:42
Hey Kim, Maak je daar geen zorgen over. Ik ben 15 mei getrouwd en heb gewacht tot eind okober alle kleedjes van de nieuwe collectie binnen waren. Anders heb je misschien nog een kleedje van de wintercollectie. Ik heb dan enkele weken een aantal winkels gedaan en heb eind november m'n kleed besteld. Dat was nog bijna 6 maanden op voorhand en er was tijd genoeg. Laat je niet zenuwachtig maken door van die verkoopspraatjes! Groetjes en geniet van het kiezen en passen, het is zooo leuk! Sofie
|
|
Marita
|
7-10-2010 15:12:07
Hallo Kim,
indien je in mei trouwt, ben je nu zeker nog niet te laat om een trouwjurk te kiezen hoor! Dat zijn inderdaad verkoopspraatjes. De nieuwe collecties zijn momenteel volop aan 't binnenkomen. Bij Het Bruidsparadijs te Merksem hebben we volgend weekend 16 en 17 oktober opendeurdagen. Kom eens rustig een kijkje nemen ... we hebben een statische modeshow met zo'n 100-tal bruidsjurken. Uiteraard zal ook de bruidegom niet vergeten worden! ;-) Wens je tijdens onze opendeurdagen ook wat bruidsjurken te passen, dan maak je best tijdig je afspraak zodat je zeker bent dat er nog een plaatsje voor jou vrij is.
Nog veel succes met je voorbereidingen! Marita (www.bruidsparadijs.be )
|
|
Ariane
22-7-2013
|
8-10-2010 15:28:08
Hey Kim,
Je bent zeker niet te laat. De meeste winkels rekenen 4 à 5 maand maar de meeste fabrikanten leveren alles binnen de 3 maand!
Ik heb indertijd een kleedje besteld van Jarice dat na 2 maand geleverd werd!
|
|
Iris
15-7-2011
|
8-10-2010 17:10:21
Je kunt ook je 'droomkleed' laten maken. Volledig naar jou smaak. Bij aziexport bijvoorbeeld. Daar is de jurk al klaar in 3 maanden ongeveer. Ik heb mijne daar toch besteld, en dat is wat ze mij vertelden. Maar ik ga trouwens ook akkoord met de anderen dat je echt niet te laat bent!
|
|
Kim
21-5-2011
|
8-10-2010 17:28:07
Ondertussen staat het volgende op het programma:
zondag 9 oktober, bruidsmodeshow San Marco Village (van boetiek Maya)
zaterdag 16 oktober, afspraak om 15u bij Maya om de kleedjes te gaan passen
zaterdag 23 oktober, afspraak om 15u bij Cermo Turnhout :)
Het komt wel goed, we vliegen er in! :)
|
|
Sofie
15-5-2010
|
11-10-2010 15:19:37
Hey Kim, Hoe was de bruidsmodeshow van Maya? Heb je er iets aan gehad? Mijn kleedje komt van Maya en ik ben daar echt supercontent van.
Alles wat je ook maar aan een kleedje wilt veranderen, is daar geen probleem. En een groot voordeel, de retouches zijn gratis! ( Sommige kleedjes die in beide winkels waren, waren bij Cermo duurder dan bij Maya en bij Cermo kwam er dan nog eens extra bij voor retouches) Een echte aanrader. Groetjes, Sofie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|