Terug naar overzicht
Als ceremoniewagen zouden wij dolgraag een witte kever cabrio hebben. Nu hebben we al enkele offertes gehad, maar dit is vaak met chauffeur. Nu vroeg ik mij af of er genoeg beenruimte is vanachter en of het in- en uitstappen niet te moeilijk is met zo'n trouwkleed ??? Iemand hier ervaring mee?
Groetjes
Geen ervaring mee, toch ook voor een kever gekozen met 2 sambabusjes. Of we zelf rijden of ook voor de kever een chaufferur nemen, weten we nog niet De prijs 300 euro, onbep km en voor heel de dag. Ze brengen hem avond ervoor en k omen hem dag nadien halen bij www.rent-a-classic.be Grtjs
Wij zijn in een kever getrouwd. Gemakkelijk was het niet, maar met voldoende hulp, lukte het toch hoor. Veel succes!
Wij hadden ook een kever met 2 chauffeurs. Ikzelf had een brede lange broek en dat gaf geen problemen. Met een klassiek lang en breed trouwkleed zal het iets moeilijker zijn, maar ik denk dat het met de nodige hulp wel moet lukken. Groetjes, Kathleen
Bedankt voor jullie reacties! We hebben een afspraak gemaakt met rent a classic... Mijn verloofde ziet het al helemaal zitten om zelf te rijden