TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorine
|
3-10-2010 15:02:08
Ervaring met Robel. De winkel is niet de luxe die je ziet bij La Sposa, maar heb zo een vermoeden dat je die anders wel zou bijbetalen. Ze gaan de mama ook niet ontvangen met een kopje koffie en een lederen zeteltje om in te wachten. Maar geloof mij je hebt dat allemaal niet nodig. Het is de bruid die telt!!
We zijn altijd vriendelijk ontvangen geweest, altijd juist van afspraken nooit geen moeilijkheden ondervonden. Bruid kon op haar gemak kiezen, ze zei de stijl waar ze naar toe wou, kon de kleedjes bekijken en zeggen welke ze wou passen. Het aanpassen verliep vlot en zonder bemoeienissen van de verkoopster, wil dus zeggen zonder opdringerig te zijn. Ook schoenen en lingerie zijn niet opgedrongen, volledig vrij!!
Er zijn 3 pasbeurten geweest, één om het decolleté aan te passen en één om de lengte aan te passen, hangt natuurlijk af van persoon tot persoon. Derde pasbeurt was meteen de laatste, wat wil zeggen, passen en alles moet perfect zijn (was ook zo). Het kleed kon meteen mee naar huis :)
De retouches waren heel mooi gedaan (de mama kreeg nachtmerries, geheel overbodig)
En om dat wij, mijn dochter en ik, zo tevreden waren, is de schoondochter ook naar Robel gegaan en eveneens zeer tevreden.
En misschien wel gemakklelijk om weten, het betalen verliep in 4 keer. Eerste betaling was 600€, dacht zelfs dat het een vast bedrag is, ben wel niet zeker. Vierde keer is uiteraard de aflossong, dus de "rest" er bijgerekend. In het geval van mijn bruidje was dat haar Bh, schoenen en retouches.
|
|
Deborah
24-9-2011
|
3-10-2010 15:30:38
ervaring met la sposa roeselare: onlangs ben ik voor de eerste keer naar la sposa geweest om enkele bruidsjurken te passen. Ik ben er heel goed ontvangen geweest! ik heb eerst moeten vertellen wat ik graag zag en dan heeft een heel vriendelijke mevrouw met alle geduld enkele bruidsjurken gezocht en helpen aandoen. ik ben heel tevreden van de service!! ik voelde me echt een prinses die dag. ik heb een keuze kunnen maken en moet nog teruggaan om mijn maten enzo op te meten; . voor de rest kan ik natuurlijk niet spreken (retouches enzo) Een vriendin van me haar trouwkleed komt ook van daar en zij is heel tevreden over haar kleed, de bediening en de retouches. Je kan zeker niets misdoen met eens te bellen om een afspraak te maken...
veel succes!!!
|
|
Orily
7-5-2011
|
3-10-2010 17:07:44
Mijn ervaring bij la sposa roeselare was ook heel positief :) Vriendelijke ontvangen geweest, en over de retouches hoef je je echt geen zorgen te maken. Ik denk dat je toch wel 2 of 3 keer moet teruggaan om te passen. Je kan eens een kijkje gaan nemen hé, dan ben je nog niks verplicht!
Veel succes, en voel je maar echt een prinses die dag, want het is een zalig gevoel al die bruidsjurken te passen :)
Groetjes Orily
|
|
stephanie
29-4-2011
|
3-10-2010 18:44:35
Hey meid,
ik ben toevallig gisteren gaan doorpassen bij la sposa in roeselare.
Het was voor ons een eindje rijden vermits ik van limburg kom, maar ik heb het mij zeker niet beklaagd.
Het is een zeer mooie winkel met ruime keuze.
Samen met mama en vriendin ben ik hartelijk ontvangen.
Eerst laten ze je kiezen uit boeken, om te kijken welke stijl je zoekt of welk kleed je zeker wil pasen.
Daarna word je in een groot pashokje gezet,zodat je privacy hebt. De kleedjes worden een voor een op het gemak doorgepast.
Naargelang ze een beeld krijgen van de stijl dat je zoekt doen ze nog andere suggesties.
Ik heb mijn keuze kunnen herleiden naar 1 kleed. Echt zo mooi.
De verkoopster was supervriendelijk, behulpzaam en geduldig.
Volgende week ga ik naar piere yves. Als ik daar geen mooier kleedje vind, wil ik het zeker deze mensen gunnen.
Veel succes!
|
|
Sharon
20-5-2011
|
3-10-2010 19:59:09
Ik heb mijn kleedje ook in 'La Sposa' in Roeselare gekocht. Van de retouches kan ik niets zeggen, maar ik was supertevreden van de service!
|
|
rebecca
2-7-2011
|
5-10-2010 8:49:26
La Sposa in Roeselare is een zeer aangename winkel, ik vond ze er heel vriendelijk. Ik heb mijn kleed echter nog niet gekocht dus van de retouches kan ik niets zeggen. In een boek duid je aan wat mooi lijkt en de verkoopster gaat dan jurken halen die bij je stijl passen.
Robel in Roeselare vond ik ook een fijne winkel. Alles wat ik maar enigzins de moeite vond, heb ik mogen aanpassen. Ik vond het wel fijn dat ik echt zelf door de jurken mocht snuisteren. De verkoopster had oneindig veel geduld. Maar volgens mij verkopen ze daar het merk La Sposa niet, ze verkopen wel de 'zustermerken' Pronovias en San Patrick.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|