Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met Videogastboek of Praatpaal Touch?

3-10-2010 14:47:23
Hallo

Gisteren naar trouwbeurs geweest en mijn vriend is volledig verkocht aan de electronisch vorm van gastenboek: de videoboodschap dus!
Thuisgekomen ben ik gaan zoeken naar verschillende firma's.

Wat zijn jullie ervaringen met Videogastboek of Praatpaal Touch?

Alvast bedankt voor de reactie!

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1364

Sarah
21-10-2011
 Meld misbruik3-10-2010 15:30:11

Hey Kelly,

Ik ken iemand die in de filmschool van Brussel zit, en hij doet dat met zn vrienden op huwelijken om een centje en ervaring bij te doen.

vraag es na als ze dat nog doen, en kbezorg je hun nummer.

groetjes Sarah

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik3-10-2010 15:49:51

Hoeveel vragen ze zo voor een praatpaal? ik heb het ook gezien op de trouwbeurs...

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik3-10-2010 16:05:15

Hoi,

Ik heb dat ook eens nagekeken hoeveel zoiets kost. Voor minder dan 200 euro heb ik niks gevonden.

Wij vinden dit ook wel tof maar omdat het toch weeral meer gaat kosten (wij willen al een videograaf ook) gaat mijn vriend zoiets zelf ineen knutselen.

Maar dus ook nog geen ervaring met zoiets.

Groetjes
Kendra

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-10-2010 19:13:48

In ons gastenboek (gewoon, een boek) hebben veel mensen gewoon hun naam geschreven met een kort zinnetje (en soms zelfs gewoon hun naam). Ik zie die dan niet voor een camera staan en daar gans hun uitleg doen... Dus ik denk dat dit veel kost, voor wat je maar krijgt op beeld...

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik3-10-2010 22:14:31

Hallo,

Wij hebben een videograaf ingehuurd en die plaatst een babbelbox op het feest, heb dit op dvd gezien bij hem en vond het wel leuk om die reacties te zien, hij plaatst deze voor dezelfde prijs als zonder dus riskeren we het maar daar er geen extra kosten aan zijn..

Grtjs Chrisje

bianca
28-8-2010
 Meld misbruik4-10-2010 11:02:26

Hallo,
Wij hadden een videograaf en tussen het filmen door mocht iedereen die het wou ff iets zeggen voor de camera, hij heeft dat dan mooi verwerkt in de dvd, en het is vaak lachen wat mensen vertellen en wel mooie herinneringen, denk dat je daar meer aan hebt dan een gastenboek denk ik persoonlijk.

LUC

Meld misbruik4-10-2010 17:07:21

Waarom niet eens volgende link proberen.
http://www.luckysdb.be/babbelbox/babbelmail.html
Best betaalbaar.
Lucky's DvdBabbelbox is een onderdeel van Lucky's Disco-bar, en werd in het leven geroepen, als extra animatie op huwelijksfeesten.
Is ook verkrijgbaar zonder Disco-bar. Uw gasten doen, onbewust, zelf de montage van de beelden. Geen montage is nog steeds goedkoper.
Steeds bereikbaar voor alle info.
Luc voor Lucky's disco-bar

karen
26-6-2010
 Meld misbruik3-1-2011 11:34:38

Wij hadden een babbelbox van www.videogroeten.be op ons feest, dat gaf ons echt een leuke herinnering met vrolijke boodschappen. Het kostte niet veel, en handig in gebruik.

Joost

Meld misbruik10-1-2011 9:45:15

Hallo Kelly,

Vooreerst proficiat met jullie huwelijksplannen!
Mag ik voor de volledigheid de originele PRAATPAAL en DE PRAATPAAL touch aan deze lijst toevoegen? :-)

Je vindt ons tijdens het weekend van 14/15/16 jan op de trouwbeurs in Kortrijk en het weekend van 21/22/23 jan op het trouwsalon in Gent.
Kom gerust eens langs!

Nog veel succes met de rest van jullie voorbereidingen!

Groeten,
Joost

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...