Terug naar overzicht
Hey Kelly, Ik ken iemand die in de filmschool van Brussel zit, en hij doet dat met zn vrienden op huwelijken om een centje en ervaring bij te doen. vraag es na als ze dat nog doen, en kbezorg je hun nummer. groetjes Sarah
Hoeveel vragen ze zo voor een praatpaal? ik heb het ook gezien op de trouwbeurs...
Hoi, Ik heb dat ook eens nagekeken hoeveel zoiets kost. Voor minder dan 200 euro heb ik niks gevonden.Wij vinden dit ook wel tof maar omdat het toch weeral meer gaat kosten (wij willen al een videograaf ook) gaat mijn vriend zoiets zelf ineen knutselen. Maar dus ook nog geen ervaring met zoiets. GroetjesKendra
In ons gastenboek (gewoon, een boek) hebben veel mensen gewoon hun naam geschreven met een kort zinnetje (en soms zelfs gewoon hun naam). Ik zie die dan niet voor een camera staan en daar gans hun uitleg doen... Dus ik denk dat dit veel kost, voor wat je maar krijgt op beeld...
Hallo, Wij hebben een videograaf ingehuurd en die plaatst een babbelbox op het feest, heb dit op dvd gezien bij hem en vond het wel leuk om die reacties te zien, hij plaatst deze voor dezelfde prijs als zonder dus riskeren we het maar daar er geen extra kosten aan zijn.. Grtjs Chrisje
Hallo, Wij hadden een videograaf en tussen het filmen door mocht iedereen die het wou ff iets zeggen voor de camera, hij heeft dat dan mooi verwerkt in de dvd, en het is vaak lachen wat mensen vertellen en wel mooie herinneringen, denk dat je daar meer aan hebt dan een gastenboek denk ik persoonlijk.
Waarom niet eens volgende link proberen. http://www.luckysdb.be/babbelbox/babbelmail.html Best betaalbaar. Lucky's DvdBabbelbox is een onderdeel van Lucky's Disco-bar, en werd in het leven geroepen, als extra animatie op huwelijksfeesten. Is ook verkrijgbaar zonder Disco-bar. Uw gasten doen, onbewust, zelf de montage van de beelden. Geen montage is nog steeds goedkoper. Steeds bereikbaar voor alle info. Luc voor Lucky's disco-bar
Wij hadden een babbelbox van www.videogroeten.be op ons feest, dat gaf ons echt een leuke herinnering met vrolijke boodschappen. Het kostte niet veel, en handig in gebruik.
Hallo Kelly, Vooreerst proficiat met jullie huwelijksplannen! Mag ik voor de volledigheid de originele PRAATPAAL en DE PRAATPAAL touch aan deze lijst toevoegen? :-) Je vindt ons tijdens het weekend van 14/15/16 jan op de trouwbeurs in Kortrijk en het weekend van 21/22/23 jan op het trouwsalon in Gent. Kom gerust eens langs! Nog veel succes met de rest van jullie voorbereidingen! Groeten, Joost