Nu Online
Momenteel zijn er 366 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lezen tijdens misviering

4-10-2010 0:26:45
Hoi Allemaal

Ben deze avond in de pen gekropen en aan ons misboekje begonnen.
Nu kwam ik tot de conclusie dat er wel heel wat teksten moeten voorgelezen worden :-)
Maar nu komt het wie gaat dat doen??

Aan wie vragen jullie dat? Laten jullie één persoon lezen of gaan er meerdere personen lezen?

Alle tips zijn welkom.

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1036

Sarah
21-10-2011
 Meld misbruik4-10-2010 7:02:40

Hey Sara,

Bij mij gaat mijn zus wel een tekst lezen. En voor de rest ga ik eens vragen bij onze vrienden wie dat ziet zitten.

groetjes Sarah

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik4-10-2010 8:01:38

Hallo,

We hebben nog veel neven en nichten en we hebben het aan een deel daarvan gevraagd.

GRoetjes Lindsay

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik4-10-2010 10:50:37

Getuigen kunnen ook altijd een tekst lezen als ze dat zien zitten uiteraard. Daarnaast ga ik polsen wie zeker naar onze viering gaat komen & aan de hand daarvan vraag ik wellicht vrienden & broers...

Veel succes ermee!

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik4-10-2010 10:51:15

Wij hebben onze broers en zussen laten lezen, mijn moeder en een aantal vrienden.

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik4-10-2010 11:04:00

Ik zou ook graag aan getuigen vragen en aan beide mama's...

Groetjes
Sharon

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik4-10-2010 11:05:18

Bij ons zijn het de getuigen, een goede vriendin van mij, mijn oom, de peter van mijn vriend en het petekind van mijn vader (20j) die zullen voorlezen.

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik4-10-2010 11:57:31

Hoi Sara,

Bij ons heeft mn broer en beste vriendin zelf voorgesteld om iets te lezen in de kerk.
Ikzelf heb ook gelezen (mn man zag dat niet zo zitten :-)) en voor de overige teksten hebben we een 'vacature' rondgestuurd naar vrienden, neven, nichten,... en hebben daarop wel wat reactie gekregen dat er vrijwilligers waren om voor te lezen in de kerk.

Veel succes!
X

angela
2-10-2010
 Meld misbruik4-10-2010 14:31:39

Bij mij waren het. Mijn zus,schoonzus een vriendin, onze zoon en wijzelf hebben ook een tekstje voorgelezen.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik4-10-2010 15:18:13

Denk dat ik ook een soort vacature mail ga rondsturen :-)
Zie mijn broer nog niet echt veel voorlezen in de kerk :-) hij is nogal van het macho-type... hihi Maar hij is wel mijn getuige!! dus mss toch...
Mijn aanstaande heeft geen broers of zussen, wel een stiefzus, dus mss wil die wel...

Grtjs

Sara

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-10-2010 20:05:37

Wij hadden lezers uit alle 'groepen' waartoe we behoren:
mijn papa (gezin), mijn nicht (familie), mijn schoonzus (vertegenwoordigde de getuigen), mijn collega (werk), een goede vriend en ikzelf. Zo kende iedereen in de kerk wel iemand die voorlas.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info