Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning is nogal een raadsel

4-10-2010 11:18:19
Hallo,

Ik ben al eens aan het denken hoe mijn dagplanning zou kunnen verlopen.
Ik trouw voor de wet om 15u en daarna rond 16u30 zou er een ceremonie zijn mij mijn ouders in de tuin.
Nu vraag ik me af hoe laat ik mijn ventje achter mij zou laten komen.
's Morgens dacht ik wel om foto's te gaan trekken ofzo
Maar hoe laat allemaal! En hoe laat de suite laten komen?
Bij de meeste is het trouwen 's morgens voor de wet en 's middags voor de kerk maar daar wij niet voor de kerk trouwen doen we alles 's middags maar smorgen heb je dan precies zo'n leeg gat hé!
Is er iemand die mij kan helpen :))

Mercietjes

Kim
2-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 505

stacy
30-7-2011
 Meld misbruik4-10-2010 11:33:35

Hey,

wij trouwen ook enkel voor de gemeente. Onze trouw is om 14u15.
Moet wel zeggen dat ik s morgens helemaal geen gat heb. Moet al om 8 uur bij de kapper en visagiste zijn en tegen 12 uur komt de suite en tegen 13 uur de rest.
na de trouw de foto's laten maken en om 17u30 receptie.
heb het gevoel dat er die dag niet genoeg uren gaan zijn :-))

groetje

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik5-10-2010 12:10:40

je kan alles wel op je gemak doen zo
kijk eerst eens wanneer je naar de kapper kan en voor make-up
reken ongeveer 1 uur voor je kapsel, en 30 minuten voor de make-up en tel daarbij dan de nodige tijd voor er te geraken + een extra half uurtje (je weet maar nooit)
je kan dan bvb om 11h00 je verloofde je komen laten ophalen, foto's doen en dan tegen 13h00 de suite laten komen en dan broodjes doen af dergelijke
dan heb je nog voldoende tijd om op het gemak naar het gemeentehuis te gaan :-)

nog veel succes met de planning

groeten
eva

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik5-10-2010 12:11:25

o ja, en de tijd tussen het gemeentehuis en de kerk kan je dan gebruiken om foto's te maken van en met de suite

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...