Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerk/kapel omgeving Begijnendijk/Aarschot/...

4-10-2010 13:46:06

Mijn verloofde en ik zijn nog steeds op zoek naar een gepaste plek voor onze kerkelijke viering. Onze parochiekerk willen we niet, omdat we geen goede band hebben met de pastoor. Daarom zijn we op zoek naar een kerk/kapel met een goede pastoor, die ons toch wat keuzevrijheid laat bij onze teksten. We zijn op zoek in de regio Begijnendijk/Aarschot. Dus wie suggesties heeft voor mooie kerken met toffe pastoors, laat het zeker weten!

Op onze zoektocht naar een plek voor een kerkelijke viering lazen we trouwens ook iets over de OLV Roeselbergkapel in Houwaart.Ik vroeg me af er hier mensen zijn die in deze kapel getrouwd zijn/gaan trouwen.Hoeveel personen kunnen hier ongeveer binnen, denken jullie?Welke pastoor doet hier de huwelijksviering en valt deze mee?Wie moeten we precies contacteren om onze viering hier te kunnen laten doorgaan?Alvast bedankt!

Sara
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1773

angela
2-10-2010
 Meld misbruik4-10-2010 14:25:13

Ik ben zaterdag getrouwd in de kerk van Hulshout. Onze pastoor is helemaal niet ouderwets of saai , integendeel het was een zeer losse mis. Het is een heel moderne pastoor.

groetjes Angela

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik8-10-2010 11:50:08

Abdij van vlierbeek in Kessel-Lo is ook een hele aanrader, heel mooie locatie en hele sympathieke jonge priester

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info