Terug naar overzicht
Lieve Sanne, Ik heb met veel genot je verslag gelezen en de foto's bekeken. Ik ben blij dat jij positieve ervaringen hebt gehad bij aziexport. Ik heb mijn jurk daar ook besteld en ik was een beetje bang voor het resultaat. Maar ik heb een vraagje voor jou. Ik vond de kerk waarin jij getrouwd was heel mooi. Kun je mij misshien vertellen welke kerk dat is en waar die zich bevindt? Weet je ook of je daar je eigen dienst kan houden? Dat ik bijvoorbeeld mijn eigen pastor mag vragen mij in die kerk te trouwen. Alvast bedankt en veel plezier met je getrouwde leven!! Iris
Dag Iris, Ik heb inderdaad alleen maar positieve ervaringen bij aziexport. Ik ben er zeker van dat dat bij jou ook wel het geval zal zijn :-) Wij zijn getrouwd in de kerk van St.Jozef, ligt vlak naast Rijkevorsel. Is inderdaad een kleinere en gezellige kerk. Ben jij ook van de kempen? Ofdat je hier een eigen dienst kan houden, daar ben ik niet zeker van. Daar kan je best eens achter informeren bij de parochie denk ik :-) groetjessanne
Waar kan ik je foto's nog eens bekijken? Zoek nog een mooie plaats voor trouwfoto's in Turnhout of Merksplas. Daarom wou ik jou foto's wel eens zien.Groetjes,Kristin
Dag Kristin,Wij hebben onze foto's buiten laten trekken in het Carons Hofke in Merksplas. Hieronder de link op de website van onze fotograaf: http://www.driesrengle.be/huwelijksfotografie/huwelijks... Wanneer trouwen jullie? Nog veel succes met de voorbereidingen! GroetjesSanne
Het is niet voor mezelf, ik ben al van 1989 getrouwd.Iemand in de familie trouwt op 11 mei. Volgende week vrijdag dus. Nu woont ze in Turnhout met haar vriend, maar ze is van Merksplas.Groetjes