Terug naar overzicht
Hey Sarah Echt leuk zo'n positieve reactie te lezen over Domein Martinus. Wij trouwen er volgend jaar op 23 juli, de week na jullie! Vanaf het begin had ik er al een supergoed gevoel bij. Iedereen is er echt enorm vriendelijk en we worden steeds hartelijk ontvangen, zelfs als je inderdaad niet echt verwacht wordt. Ook wij hebben in een aantal zalen wel anders meegemaakt.... een afspraak maken en dan op 5 minuten terug buiten staan omdat ze duidelijk geen tijd hebben. Dus ik herken echt wat je schrijft. Nu is het inderdaad uitkijken en aftellen geblazen naar juli volgend jaar! GroetjesErika PS: Wie hebben jullie als DJ, want die hebben wij nog niet gekozen?
wij gingen voor UPTOYOU... want het moet iemand zijn die met de installatie van de zaal wilt werken he:) Dus gingen we voor het gemak met een dj die vaak met de zaal samenwerkt... Ze hebben daar verschillende dj's naargelang uw stijl en je moet er ook een vragenlijst voor invullen. Heel klantgericht dus! en dat vonden wij wel heel super :) allez, samen aftellen naar Juli :D groetjes
Hoi Onze feest gaat ook door in Domein Martinus 22 juli volgend jaar. Dus een dag voor jou Erica. :-). Wij hebben er al verschillende familiefeest en gehad en die waren altijd dik inorde. Vandaar ook onze keuze. groetjes
Hey bruidjes in spé, Het is intussen al een dik jaar geleden dat ik getrouwd ben maar uit nieuwschierigheid ben ik nog eens op het forum beland. Ook wij hadden ons huwelijksfeest in Domein Martinus en het was super! Fantastische locatie, héél lekker eten en een top-team dat je op je wenken bediend! Spijtig dat een mens maar 1 keer kan trouwen hé :-) Het enige dat misschien toch een ietsiepietsie beter kon, was de huisdj.... Bij ons was dat Harry van UPTOYOU en die viel wat tegen.... Nu moet ik wel toegeven dat we op voorhand ( door gebrek aan tijd wegens allebei een eigen zaak ) aan de dj niet zoveel aandacht besteed hebben. Wij dachten dat die huisdj wel ok zou zijn... Dus dames, als ik jullie 1 raad mag geven, denk toch even na over die dj. Verder over Domein Martinus niks dan lof!!!! Grtjs, Krista 30/05/2009
@Krista: Altijd tof om zo'n leuke reacties te lezen. Ik ben er zeker van dat we de juiste keuzen hebben gemaakt als ik dat zo allemaal lees. @Valérie, wie hebben jullie als DJ? Ons hebben ze DJ Marcel aangeraden, en hij leek op de eerste ontmoeting wel een sympathieke mens, maar ik ken niemand die hem al heeft bezig gehoord.