Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Domein Martinus

4-10-2010 16:48:40
vandaag reed ik mijn papa (ben aan het leren rijden) toevallig in de buurt van onze zaal en we sprongen daar vlug even binnen. Ik ben gedurende onze voorbereidingen in al veel winkels etc grof behandeld geweest als ik er kwam zonder afspraak, maar op Domein Martinus bleven ze supervriendelijk!
Ik ben vol lof over de vriendelijkheid van het personeel en de gastvrijheid! Wij mochten ons even zetten en kregen zelfs iets te drinken aangeboden.
Kijk zo hard uit naar ons feest want ik ben er zeker van dat dat dankzij het personeel van het domein niet in het honderd kan lopen!

groetjes!

Sarah
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1629

Erika
23-7-2011
 Meld misbruik4-10-2010 20:01:47

Hey Sarah

Echt leuk zo'n positieve reactie te lezen over Domein Martinus. Wij trouwen er volgend jaar op 23 juli, de week na jullie! Vanaf het begin had ik er al een supergoed gevoel bij. Iedereen is er echt enorm vriendelijk en we worden steeds hartelijk ontvangen, zelfs als je inderdaad niet echt verwacht wordt.
Ook wij hebben in een aantal zalen wel anders meegemaakt.... een afspraak maken en dan op 5 minuten terug buiten staan omdat ze duidelijk geen tijd hebben. Dus ik herken echt wat je schrijft.
Nu is het inderdaad uitkijken en aftellen geblazen naar juli volgend jaar!

Groetjes
Erika

PS: Wie hebben jullie als DJ, want die hebben wij nog niet gekozen?

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik4-10-2010 20:17:28

wij gingen voor UPTOYOU... want het moet iemand zijn die met de installatie van de zaal wilt werken he:) Dus gingen we voor het gemak met een dj die vaak met de zaal samenwerkt... Ze hebben daar verschillende dj's naargelang uw stijl en je moet er ook een vragenlijst voor invullen. Heel klantgericht dus! en dat vonden wij wel heel super :)

allez, samen aftellen naar Juli :D

groetjes

Valérie
23-7-2011
 Meld misbruik4-10-2010 21:06:47

Hoi

Onze feest gaat ook door in Domein Martinus 22 juli volgend jaar. Dus een dag voor jou Erica. :-).
Wij hebben er al verschillende familiefeest
en gehad en die waren altijd dik inorde. Vandaar ook onze keuze.
groetjes

Krista

Meld misbruik31-10-2010 18:33:05

Hey bruidjes in spé,

Het is intussen al een dik jaar geleden dat ik getrouwd ben maar uit nieuwschierigheid ben ik nog eens op het forum beland.
Ook wij hadden ons huwelijksfeest in Domein Martinus en het was super! Fantastische locatie, héél lekker eten en een top-team dat je op je wenken bediend! Spijtig dat een mens maar 1 keer kan trouwen hé :-)
Het enige dat misschien toch een ietsiepietsie beter kon, was de huisdj.... Bij ons was dat Harry van UPTOYOU en die viel wat tegen.... Nu moet ik wel toegeven dat we op voorhand ( door gebrek aan tijd wegens allebei een eigen zaak ) aan de dj niet zoveel aandacht besteed hebben. Wij dachten dat die huisdj wel ok zou zijn...
Dus dames, als ik jullie 1 raad mag geven, denk toch even na over die dj. Verder over Domein Martinus niks dan lof!!!!

Grtjs,
Krista
30/05/2009

Erika
23-7-2011
 Meld misbruik16-11-2010 0:43:44

@Krista: Altijd tof om zo'n leuke reacties te lezen. Ik ben er zeker van dat we de juiste keuzen hebben gemaakt als ik dat zo allemaal lees.
@Valérie, wie hebben jullie als DJ? Ons hebben ze DJ Marcel aangeraden, en hij leek op de eerste ontmoeting wel een sympathieke mens, maar ik ken niemand die hem al heeft bezig gehoord.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info