Terug naar overzicht
hey Cindy, Ik weet dat je bij het gemeentehuis een document moet invullen en een datum en uur moet kiezen. Dit kan bij ons pas 8 maanden voor de gewenste datum. Je moet dit document blijkbaar enkel invullen en afgeven en dan nemen zij terug contact met u op. Voor de rest weet ik ook niet veel meer. Groetjes
Wij konden drie ontmoetingsdagen doen voor de kerk. Het is niet verplicht en we hebben dit ook niet gedaan. Bij sommige parochies dringen ze er wel echt op aan om het te volgen. Wij hadden daar bericht van gekregen thuis wanneer die dagen waren. De ondertrouw is een gesprek met de pastoor en hij vult dan de nodige documenten in en kijkt na of jullie gedoopt zijn. Je moet dus zorgen voor een doopbewijs. bij ons heeft de pastoor dat zelf aangevraagd in de parochie waar we gedoopt zijn . Ik hoop je hiermee een beetje verder te hebben geholpen groetjes Angela
hoi angela, je hebt me inderdaad erg goed verder geholpen, van het doopbewijs dat wisten we al van dat moeten we zelf aanvragen maar verder was het allemaal nieuwe info. bedankt, bedankt, bedankt groetjes Cindy