Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwlocatie: Kasteel van Brasschaet / Kolonienpaleis / 's Graevenhof ?

4-10-2010 19:41:39
Hey allemaal,

Wij hebben intussen ook onze weg gevonden naar het forum

We zitten nog volop in de prille voorbereidingsfase, namelijk het zoeken naar een zaal. We willen graag alles op dezelfde locatie: ceremonie, namiddagreceptie, avondreceptie/diner/dansfeest (en evt. ook al aantal foto's). Gezien alles nog voor 2011 dient gepland te worden, moeten we natuurlijk snel beginnen keuzes maken!

Hebben al een aantal locaties in het Brusselse en Antwerpse bezocht en het wordt één van volgende 3 locaties:
* Kasteel Van Brasschaet (Brasschaat)
* Kolonienpaleis (Tervuren)
* 's Graevenhof (Schilde)

Vinden het een zeer moeilijke keuze! Hadden dus héél graag jullie input over jullie ervaringen met één van deze zalen (bediening, eten, ...).

Alvast enorm bedankt!

Sarah
3-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 3167

Eva
4-6-2011
 Meld misbruik4-10-2010 20:33:43

hey,

Enkele maanden terug was ik op het huwelijk van mijn neef in het kasteel van Brasschaat. Zeer mooie locatie (zeker bij mooi weer), eten was zeer lekker, bediening was dik in orde, mooi zaal (ruim gevoel),schoon uitzicht voor de receptie buiten, indien het slecht weer zou zijn dan vond ik de binnenruimte ook wel mooi. Mijn neef en zijn vrouw hadden er in ieder geval een super feest.

groetjes

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik4-10-2010 21:04:04

Ben je de zalen al gaan bezoeken? of gevraagd of deze zalen nog beschikbaar zijn? Het zijn populaire zalen die snel weg zijn...
ik had ook een mail gestuurd één jaar op voorhand en toen waren deze zalen al volzet...
Nog veel succes !!!

Sarah
3-6-2011
 Meld misbruik4-10-2010 23:57:21

Hey Eva & Roxanne,

Allebei bedankt voor de zeer snelle reacties!

Aan Eva: super! altijd tof om positieve commentaar te horen! Zeker omdat we over het kasteel nog niet zoveel hadden teruggevonden.

Aan Roxanne: Hebben bij elk van de zalen voorlopig een optie genomen (nog gelukkig in de periode juni - juli, maar het zijn inderdaad blijkbaar zeer populaire zalen, want er waren niet veel data meer vrij) en willen deze week finaal beslissen.

Groetjes en jullie ook nog heel veel succes en vooral plezier met de voorbereidingen!

Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik5-10-2010 13:14:53

Hoi Sarah,

Wij zijn in mei getrouwd in het Kasteel Van Brasschaet en het was daar fantastisch. De locatie, het eten, de bediening, de zaal, de service,... Niets dan lof erover en ik kijk er met heel plezier naar terug. We zouden het daar direct opnieuw doen. Je hebt daar ook ineens de ideale locatie voor mooie trouwfoto's!
Als je nog vraagjes hebt erover. Laat het me gerust weten.

groetjes en ben benieuwd wat je gaat kiezen!

Sofie

Sarah
3-6-2011
 Meld misbruik6-10-2010 0:05:38

Hey Sofie,

Super om te horen! 't Is inderdaad grotendeels omwille van de schitterende omgeving dat de zaal in onze top 3 is beland! Vooral dan omdat we ook de ceremonie achteraan op het terras (als het weer mee wil natuurlijk) willen doen, met zicht op het park. Ik laat je zeker weten welke locatie het geworden is!

We zijn momenteel ook aan het kijken voor fotografen om de finale datum vast te leggen. Jouw foto op de site hier is trouwens echt prachtig!! Zou je er iets mee in zitten om eventueel de contactgegevens van jullie fotograaf door te geven?

Vele groetjes,
Sarah

Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik11-10-2010 15:05:08

Hey Sarah,

Als het weer meewil is het terras daar inderdaad een prachtige locatie voor de ceremonie ook. Hebben jullie ondertussen al beslist wat het wordt? Of moeten jullie nog afspraken gemaakt om zalen te bekijken?

Bedankt voor de leuke reactie op m'n foto! We waren zelf ook wel heel tevreden met het resultaat. We hebben echt een prachtig album en vele leuke foto's op DVD.
Geef me anders je mailadres even dan stuur ik de gegevens van de fotografe eventjes door?

Groetjes,

Sofie

Sarah
3-6-2011
 Meld misbruik11-10-2010 22:14:11

Hey Sofie,

We hebben gisteren de knoop doorgehakt: het is het kasteel van Brasschaat geworden !! Nu zijn we volop bezig met het kiezen van de fotograaf/fotografe (en zijn aan het overwegen om videograaf evt. te nemen ook), dus mocht je haar contactgegevens kunnen doorgeven, dat zou echt super zijn!
Mijn mailadres is: sarah.casteels@gmail.com

Alvast bedankt!
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info