Terug naar overzicht
Hey he Kristien, mijn kleedje komt ook van Jagré! Idd, superlieve mensen..ik heb op net geen 3 weken voor mijn datum een nieuw kleedje moeten kiezen door een andere winkel die mijn kleed verprutst had. Bij Jagré hebben ze me supergoed geholpen. Morgen trouw ik voor de wet en mijn kleedje voor zowel de wet als voor zaterdag 9 oktober heb ik daar gekocht! Succes! wendy
Hey Kristien, leuk te horen dat je je droomjurk gevonden hebt. Bij mij is het pas voor september maar ben toch ook al aan het uitkijken naar een goede winkel met betaalbare jurken. Zou ik weten wat de gemiddelde prijs daar is van een jurk? thanks en nog veel succes met je huwelijksvoorbereidingen!
Hoi,Ik ben erg veel jurken tegengekomen rond 700 a 800 euro ook enkele rond de 900 en begin 1000 echt veel duurder heb ik daar niet gezien :)Je kan ook gewoon zelf in de rekken kijken, de prijskaartjes hangen erbij en je hebt er geen afspraak nodig :) x
Heb je er op een zaterdag ook geen afspraak nodig?
neen , IK ben er ook op zaterdag naar toe gegaan. wij waren eerst naar een andere winkel gegaan waar ik een afspraak had voor te passen , maar daar hadden ze totaal niet veel keuze en heb er maar twee kunnen passen. Dus wij besloten om dan bij Jagré te gaan kijken . Was ik maar ineens naar daar gegaan :):) zo ne goeie service daar!!en het was totaal geen probleem dat we daar zo maar zijn binnengevallen! En ik heb er ook men kleed gevonden!!!echt we mochten zelf door de rekken gaan en diegene die we mooi vonden aan een rek hangen , en dan is het meisje van daar komen kijken welke jurken ik nie zou kunnen passen ,dat waren er maar drie van de dertien :p(we waren een beetje enthousiast ) aangezien ik een maatjé meer heb vond ik dit geweldig dat ik zoveel kleedjes kon passen. Echt een aanrader die winkel!!! mijn zus en men getuige hebben daar ook ineens hun gading gevonden voor de trouw!! en die ware ook zeer goedkoop!! het kleedje van men zus was maar 120 euro , echt geen geld!! en tis een super mooi ook!!! dus ik zou zeggen ga hen maar eens een bezoekje brenge!! groetjes!!!