Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag 3 september 2010

5-10-2010 3:46:39
My perfect wedding... it was!!!

08 u opgestaan! Weinig geslapen wel want ik was toch wel wat zenuwachtig !!

08u30 : de visagiste is er. Zij sminkt ook mijn zus, mijn moeder en mijn schoonzus

09u30 : naar de kapper voor een opsteekkapsel

10u30 : bruids make-up

11u15 : naar boven waar ik met de hulp van mijn moeder mijn kleed aan heb getrokken

11u45 : de bruidegom is er... maar help ik heb een vlek op mijn sleep... gelukkig is de vlek ook snel weer verdwenen dankzij wat water en zeep en het snelle ingrijpen van mijn moeder en zus.
daar staat hij dan! oh zo prachtig! en dat denkt hij ook van mij! de tranen rollen van onze wangen. dit is het moment waarop we zolang hebben gewacht.

12u - 12u30 : glaasje cava met de suite gedronken (relax) en wat foto's genomen aan ons huisje met de familie.

12u30 : vertrek naar het gemeentehuis

12u45 : aankomst stadhuis. iedereen (suite, vrienden, kennissen) staat al vol spanning te wachten. vlindertjes in onze buik. fijn moment!

13u00 : gemeentelijke plechtigheid. prachtig en emotioneel. de schepen sloot af met een prachtig gedicht waardoor er nogal wat traantjes rolden in de zaal.

13u30 : vertrek naar onze feestzaal

13u45 : de suite kan al rustig beginnen aan de geleverde broodjes, maar wij gaan naar een dichtbij gelegen locatie voor onze foto's

15u00-16u00: terug van onze shoot, tevreden! de fotograaf (enoa)maakt een ontwerpje voor het bedankkaartje terwijl wij ons bij onze familie voegen en ook genieten van wat welverdiende rust en een broodje. ondertussen ook tijd om onze getuigen te bedanken met een cadeautje en om de avond nog eens te overlopen.

16u00-17u30: nog wat versieringen aangebracht aan de zaal, de wegbewijzering gaan hangen, de bedankkaartjes afgehaald en de sleutel afgehaald bij de B&B waar we de nacht zullen doorbrengen. hiervoor veel dank aan iedereen van de suite!!! zij maar werken en wij relaxen :D.

18u00 : ontvangst gasten voor een 2 uur durende receptie.

20u00: ontvangst gasten avondfeest

20u30 : iedereen is binnen met bijhorend thema! nu onze entree nog op the BYP- I got a feeling fntastisch gewoon. iedereen stond recht en was heel enthousiast. we kregen een brok in onze keel met als gevolg dat onze speech kort en krachtig was.

20u45 - 22u30: eten! heerlijke bbq met uitgebreid bbq buffet (Peter Daniëls) met aansluitend de bruidstaart en het dessertenbuffet.

23u00 : eindelijk ons moment! er stonden al een paar mensen te dansen dus hoog tijd om eraan te beginnen. we hadden danslessen gevolgd en heel veel geoefend, maar de zenuwen waren te groot. samen hebben we besloten om
dan maar een plakker te doen. :))) we hebben enorm genoten van ons moment.

23u15 : dansfeest los gebarst met dank aan Dj Flashback !!!

04u30 : eindelijk in bed! mama mia onze voetjes :). zalig geslapen in B&B De Boerderie.

's morgens kunnen we terugblikken op een ongelofelijke trouwdag.

nu 32 dagen later genieten we er nog van na ! spijtig dat we dit samen maar 1 keertje mogen meemaken :D!

indien jullie vragen hebben over de mensen met wie ik samen gewerkt heb stel ze gerust!

groetjes Nele

NELE
3-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2055

Dorien

Meld misbruik5-10-2010 12:42:18

Het leek een schitterende dag!
Proficiat, en veel geluk gewenst in jullie verdere leven samen!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik5-10-2010 13:00:42

Proficiat, en een foto mag je altijd placeren eh:-).

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-10-2010 19:51:28

Proficiat!!!

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik5-10-2010 22:57:37

Fijn verslagje, benieuwd naar een fotootje :-)

Proficiat!

groetjes,

Carmen

Lore
21-4-2012
 Meld misbruik6-10-2010 0:00:24

Leuk!
Ik ben lang zo ver nog niet, maar zo'n verslagjes maken het voor mij nu al spannend.

Groetjes,

Lore

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 13:20:25

Hey Nele, het klinkt (leest) fantastisch! Zalig toch dat jullie er zo van genoten hebben.
We kijken uiteraard uit naar foto's.
Heel dikke proficiat en blijf vooral van elkaar genieten!

Groetjes
Sharon

NELE
3-9-2010
 Meld misbruik6-10-2010 22:01:31

kan ik hier ook rechtstreeks foto's posten of moet ik dan een linkje maken?

:)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info