TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
rafa
6-5-2011
|
5-10-2010 8:51:02
hei, heeft ze ook toevallig verteld wat ze vraagt voor mylene make up op een trouwdag?? want dat zou wel interessant zijn he
|
|
Kelly
4-6-2011
|
5-10-2010 9:30:57
Een mama van een vriendin is ook Mylène consulente en zij doet dat ook. Heeft haar dochter toen ook gedaan en was heel mooi. Ze gaat bij mij ook een proefsessie komen doen, maar weet nog geen prijzen.
|
|
Deborah
24-9-2011
|
5-10-2010 15:03:05
hoi!
Ik ben ook vorige week naar een beurs geweest en mylene stond daar ook. Ik heb haar gevraagd of ze ook schminken op je trouwdag. de mevrouw zei me dat eerst een demonstratie bij je thuis moet gegeven worden en dan heb je recht op een gratis schminksessie bij je thuis op de dag van je trouw. dit klonk wel heel interessant en ik denk er over na!!
veel succes hoor!!
|
|
DEBORAH
17-9-2011
|
6-10-2010 6:56:48
hallo,
Ik heb alvast een party gepland. nu ben ik wel benieuwd of het wel degelijk gratis zal zijn op onze huweklijksdag.
Op de party zelf zal ze ook make-up aanbrengen bij mij?!!
|
|
Ellen
9-7-2011
|
6-10-2010 10:30:34
ik heb op 5 november een myleneparty en dan zal ze make-up aanbrengen zoals het ongeveer moet zijn op de trouw. dit komt ze dan doen op de trouw zelf ook gratis, niet elke mylene consulente doet dit op die dag gratis, bij mijn schoonzus vroeg ze een 15 euro.
|
|
Mieke
24-4-2015
|
7-10-2010 11:12:52
Hallo Deborah,
Mijn vriendin heeft ook met Mylène samengewerkt en heeft daar nu toch veel spijt van.
Ze vond de service helemaal niet zo professioneel en ook de dame had de juiste make-uptechnieken toch niet onder de knie.
Ikzelf heb met een professionele visagiste gewerkt, Heidi Fonteyn, en er is toch een duidelijk verschil.
Zij werkte ook met professionele merken en dat is Mylène toch nog niet.
Mijn make-up heeft heel de dag en avond schitterend gehouden, maar bij mijn vriendin helaas niet.
Dus, misschien toch nog even over nadenken?
Alleszins veel succes nog!!!!
Groetjes
|
|
DEBORAH
17-9-2011
|
7-10-2010 15:15:43
Dag Mieke,
Bedankt voor de tip, zal er idd nog even over nadenken, ik heb nog tijd genoeg he
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|