Terug naar overzicht
Ik heb dat ook eens gezien op een trouwfeest.Die mensen hadden dan een briefje gelegd naast het gastenboek met een voorbeeldpagina. Ze hadden een foto van zichzelf genomen, tekst errond geschreven en dan aan de mensen gevraagd om op dezelfde manier te werken.Op elke pagina in het gastenboek hadden ze dan al de lijnen getrokken waar de foto moest komen...
Hey Wij hebben iets soortgelijks gedaan: Bij ons moest ieder koppel (persoon alleen) dat binnenkwam even bij de fotograaf passeren voor een foto (natuurlijk :-) ). Die had een hoekje uitgekozen en voor wat extra belichting gezorgd. Hij had zo een fotoprintertje (canon selphy) bij en drukte direct de foto af. Daarna kleefden 2 goei vriendinnen van mij de foto's in het boek en gingen ze bij iedereen rond om te tekenen ( ook aan de dj gevraagd om dit af te roepen ) Dat was écht een groot succes!!! En het voordeel is ook dat je de foto's nog altijd digitaal hebt (want écht iedereen wil die foto :-) ) Groetjes en ik hoop dat ik je hiermee heb verder geholpen. Jessy