TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
5-10-2010 10:04:44
Wij gaan half januari eens op zoek naar een kostuum. tegen dan zijn er blijkbaar op redelijk wat plaatsing opendeur voor bruidegom. Bij Vergo in St.kat.waver bv geven ze dan 10% korting op kostuum en krijgen de papa's een kortingsbon van 20of30 euro per papa en die kan je eventueel gebruiken voor de huurkostuums als je er meer dan 2 huurt...
Lijkt me wel interessant...
|
|
Maaike
16-4-2011
|
5-10-2010 12:01:32
Mijn vriend is vorig weekend geweest. 7 maand op voorhand dus. Nu moet ik wel zeggen dat dit normaal pas een 3tal maand op voorhand gebeurd, maar hij kon zich niet meer inhouden :)
Bij Villa Verdi in Sint-Denijs-Westrem (bij Gent) (www.italiaansemaatpakken.be) heb je al een op maat gemaakt kostuum voor € 395 (enkel vest en broek). Ze zijn er enorm vriendelijk en zeer nauwkeurig!
Groetjes
Maaike
|
|
An
11-6-2011
|
6-10-2010 13:40:46
Mijn vriend is afgelopen weekend eens gaan kijken bij Hugo Boss om te weten wat zijn maat is en wat ik mooi vind. Deze keer mocht ik nog meegaan maar volgende keer absoluut niet :-) Hij gaat wel investeren in een goed kostuum omdat hij dat voor zijn werk nog kan dragen. Hij had daar een heel mooi kostuum gepast met een fel blauw hemd, echt prachtig! Ik dacht bij mezelf dat ik toch maar geluk had met zo een knappe vent :-) Het was wel niet zo goedkoop: 520 voor het kostuum, 99 voor het hemd en 60 voor de das. Als je in het dagelijks leven niet vaak een kostuum moet dragen zou ik precies eentje huren. Groetjes, An
|
|
Giovanni
|
7-10-2010 13:38:44
Ik zou toch dit toch een goeie maand op voorhand doen. Het is wel zo dat ik merk dat mensen hier opteren voor een pak van Hugo Boss of een maatpak. Dit is een persoonlijke keuze echter mag men toch een paar zaken melden. Hugo Boss was in het verleden heel bekend betreffende zijn kostuums. Nadat ze zijn overgenomen hebben ze Boss Black Label uitgebracht en de prijzen drastisch naar beneden gebracht. In het verleden had je een Hugo Boss pak vanaf 750 EUR, nu is dit inderdaad slechts 520 EUR. Hetgeen in vergelijking met het verleden weinig te noemen valt. Een mooi pak voor 520 EUR is op zich zelf totaal niet duur te noemen, echter is het wel dat er meer en meer mensen niet tevreden zijn over de kwaliteit van Hugo Boss. Dit is niet enkel naar de kwaliteit van de stoffen van de pakken, maar ook naar het volledige assortiment. En als je op regelmatige basis een pak draag dan wil je daar ook kwaliteit voor. Betreffende een maatpak. Op zich is de gedachte wel goed te noemen. Echter is het zo dat, zoals het het woord het zelf zegt, een pak op het lichaam wordt gemaakt. Indien je niet beschikt over de quasi perfecte maten, dan zal je pak er ook niet uitzien. 9/10 heeft een maatpak geen model waardoor je niet kan definiëren wat het nu is, een Engelse snit, Amerikaanse snit of Italiaanse snit. Indien je een maatpak laat maken bij een echte "master tailor" dan zal die rekening houden met een bepaalde snit. Met alle respect, indien er een maatpak gekocht wordt voor slechts 400 EUR, zal 1 de kwaliteit ook navenant zijn, 2) er hoogstwaarschijnlijk geen snit in zitten en 2) hoogstwaarschijnlijk gemaakt worden in China of Thailand. Wat is nu een aannemelijke prijs voor een hoogstaand kwalitatief vol herenkostuum. Je mag, in retail prijzen, toch rekenen op een goede 600-700 EUR. Houd aub ook rekening dat het hier ook om een trouw gaat en niet om een wekelijkse pak. Er zijn verschillende Italiaanse merken beschikbaar op de markt die een schitterende snit hebben. Denk maar aan bijvoorbeeld Corneliani, Carbonella, etc. Indien jullie nog vragen zouden hebben, aarzel dan zeker niet om deze te stellen.
Succes met de trouw!
Groetjes,
Giovanni
|
|
Marita
|
7-10-2010 14:49:44
Hallo Kristel,
eventueel kunnen jullie al eens een kijkje komen nemen bij Het Bruidsparadijs te Merksem. We hebben opendeurdagen za 16 en zo 17 oktober (10-18u). Dan hebben jullie al een idee. Wil je tijdens de opendeurdagen meteen al wat passen, ook geen probleem. Maak dan wel tijdig je afspraak. Hou er rekening mee dat - als een kostuum dient besteld te worden - je zo'n 3 à 4 maanden nodig hebt. Niet alle kostuums kúnnen besteld worden, dus je komt best zo vroeg mogelijk om een zo groot mogelijke keuze te hebben.
Nog veel succes met je voorbereidingen! Marita (www.bruidsparadijs.be )
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|