Nu Online
Momenteel zijn er 313 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn broer herdenken

5-10-2010 10:03:46
hey,

ik zou graag een tekstje laten voorlezen en/of een liedje laten spelen
om mijn broer te herdenken (hij is 6 jaar geleden omgekomen op zijn 23e)

maar kvind niet direct iets op internet,
iemand ideetjes?

kristel
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 882

Evelyn
9-10-2010
 Meld misbruik5-10-2010 14:06:49

hallo
wij herdenken ook de broer van mijn aanstaande. Dit gebeurt even bij de voorbeden en verder vragen wij aan de priester om hem even te vernoemen in de homilie.
Mijn schoonbroer is onlangs overleden (30 april 2010). Hem meer herdenken of in de mis betrekken doen wij dus niet omdat het nog teveel pijn doet voor de ganse familie.
En tenslotte gaat de huwelijksviering nog alijd over het koppel, ... alé dat vind ik toch.
hopelijk ben je er iets mee.
veel plezier bij de voorberidingen
Evelyn

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik6-10-2010 11:58:32

Wij hebben ons in de voorbeden ook gericht tot onze overleden familieleden, zonder ze bij naam te noemen, maar iedereen zal het wel gesnapt hebben.
Zoals Evelyn zegt, is het jullie grote dag, ik zou er ook niet te veel aandacht op vestigen.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik6-10-2010 16:45:00

Dag, ook wij hebben in onze voorbede herdacht. Daarop sluitend het lied laten spelen van Enya If could be where jou are.. ( zeer toepasselijk ).

Groetjes frida

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...