TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
2-9-2011
|
5-10-2010 10:27:47
hallo,
We zijn daar een jaar of 3 geleden geweest. De zaal was groot en er was een grote dansvloer (wat ik wel goed vond) maar enkel het eten vonden we wat minder. Er was ook een dessertbuffet en dat was dan wel lekker.
Nu ik heb wel gehoord dat het andere mensen zijn die het doen maar of het een andere kok is dat weet ik niet.
Ik zie net dat we op dezelfde dag trouwen!! :) Wij trouwen in Salons de Vrede in Ichtegem.
Veel plezier nog met plannen
Groetjes Kim
|
|
Charlene
2-9-2011
|
5-10-2010 10:33:28
Dag Kim,
Alvast proficiat met je trouwplannen! Ik zal eens aan je denken binnen een klein jaartje ;-)
Ja, het is daarom dat ik ook zei recente ervaringen, vermits het inderdaad nieuwe eigenaars zijn sinds een jaar of zo denk ik.
Wij hebben een drietal jaar geleden ook een trouwfeest daar meegemaakt, in de "oude versie" dan wel.
Jij ook veel "planplezier" en weinig "planstress" toegewest :-)
Groetjes, Charlene.
|
|
Debbie
16-9-2011
|
5-10-2010 11:20:42
Charlene, proficiat met jullie trouwplannen. Wij hebben vrijdag een afspraak in Salons Denotter. Wij zijn ook nog op zoek naar een trouwzaal en we hopen een beetje dat zij het worden. Hier op het forum heb ik toch al heel wat positieve reacties gelezen... Als je wilt, laat'k vrijdag nog weten hoe het was? Groetjes, Debbie
|
|
Charlene
2-9-2011
|
5-10-2010 13:50:03
Hallo Debbie,
Ook een dikke proficiat met jullie komend huwelijk!
Hopen en duimen op wat mooi weer in september 2011 hé ! :-)
Wij hebben de eerste kennismaking met salons denotter er al opzitten, wij zijn zaterdag eens langsgeweest, de eerste indruk van het concept is gewoon fantastisch! We hebben de zaal gezien zoals het er eventueel bij ons zou uitzien. Prachtig! Heel strak. Mooi ingericht.
Nu ben ik gewoon nog wat meningen aan het sprokkelen over het eten en zo...
Daar hebben we nog geen idee van. Op papier ziet het er alvast allemaal heerlijk uit! :-)
Laat je iets weten hoe jullie het gesteld hebben vrijdag ? Ben benieuwd jullie mening ook es te horen !
Groetjes.
|
|
Debbie
16-9-2011
|
5-10-2010 14:36:18
Dat is toeval, Charlene! Wij mochten zaterdag ook gaan kijken maar we waren dan net nog op vakantie :) Vandaar dat we vrijdag mogen gaan. Dan is er ook een huwelijk voor zo'n 80 personen, zei de verantwoordelijke. Op die manier zouden we ook de zaal zien zoals het zou kunnen zijn op ons huwelijk. Ik ben echt benieuwd... Wij kennen een koppel dat 3 jaar geleden daar getrouwd is maar sindsdien zijn het idd nieuwe eigenaars. Aan de andere kant heb ik nog nergens iets negatief gelezen over de zaal. Ik heb dus goeie hoop! :) Heeft de verantwoordelijke iets gezegd over een DJ? Kan je één nemen die bij de zaal hoort? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar... Ik hou je op de hoogte over vrijdag! Groetjes en geniet van de voorbereidingen!
|
|
janne
20-11-2010
|
6-10-2010 17:33:46
Hallo!
Wij trouwen op 20/11/10 in Salons Denotter.
Het zijn inderdaad andere eigenaars. Het is nog maar een jaar vernieuwd.
Ik vond de zaal PRACHTIG en goed van grootte (wij zijn wel met een iets groter avondfeest, zo'n 170 man).
Hopelijk valt het eten mee, maar ik heb alleen nog maar goede commentaren gehoord sinds de zaal vernieuwd is.
Binnen 1.5 maand kan ik jullie laten weten hoe het geweest is!
Groetjes,
|
|
Sarah
1-10-2010
|
8-10-2010 21:26:51
Wij zijn daar in juni geweest voor trouwfeest van vrienden. Leuke patio!! Verder niet veel opmerkingen.
|
|
Charlene
2-9-2011
|
11-10-2010 14:37:39
Hey lieve bruiden e.a. ! :-)
Alvast hartelijk dank voor jullie commentaren!
Laat zeker iets weten hoe jullie trouwfeest er verlopen is! Heel benieuwd :-)
Veel plezier!
groetjes
|
|
dolores
|
4-3-2011 10:47:51
Hallo,
Vorig jaar 50 jarige jubileum gehad van ouders.Het eten is zeer lekker.
Eigenaar pushte toch wel om een andere formule te kiezen,die wij uiteraard niet genomen hebben.Hij wilde van het voorgericht een klassieke bedoening maken.Now way
Voor wat betreft het dansfeest zelf was het een te kleine zaal(rechtse zaal in het binnenkomen),we konden amper dansen de te grote tafels stonden wel langs de kant,maar dit belette ons wel om eens goed uit de bol te gaan.
Omdat wij een kei-toffe dj hadden,kwamen de mensen van de andere zaal binnenkijken en sommigen waagden zich eraan om in onze zaal te komen dansen(inclusief de zoon van één van de zaakvoerders;wat bij mij niet door de beugel kon.
Tot slot wil ik er wel bij benadrukken dat wij telkens de obers moesten roepen om eens rond te komen voor drank op te nemen;ze stonden gewoon een praatje te maken in de keuken met elkaar.
Kortom zeker niet slecht van catering,maar présance van personeel kan beter.
Ik zie het niet zitten om daar nog een feest voor mezelf te organiseren.
|
|
tima
8-9-2012
|
8-7-2011 18:32:04
dolores dank zij jou heb ik nog een mailtje gezonden en schriftelijke verzekering gevraagd dat er die dag geen andere feesten doorgaan hij heeft bevestigend geantwoord en idd het eten mijn grootste zorg ik wil proeven maaar verliefd op de zaal dubio dus
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|