Terug naar overzicht
Hey Evelyn, nog een oplossing gevonden voor de trouwringen? Hoe is het nu met jou en je toekomstige man? Veranderd van kerk of gaan jullie toch in de kerk die jullie voorzien hadden trouwen? In ieder geval ik duim dat alles meezit en goed gaat!! Wat betreft je vraagjes. Ik zou de beer meteen geven aan het kindje van 2 jaar dan kan hij er fier mee naar voor lopen. Ik denk niet dat de andere kindjes te oud zijn voor beertjes, het kan wel zijn dat ze er niet zo zot van zijn. Ik zou ze sowieso ietsje geven anders vinden ze het misschien een beetje stom dat het kindje van 2 jaar wel iets krijgt en zij niet... Je kan ze altijd bellenblazers geven na de mis dat is ook mooi voor op fotos. Voor de ringen naar voor te brengen, kan je ze eventueel aan de beer van het kindje van 2 jaar hangen... En hem ze naar voor laten brengen. Je kan hem met de beer naar voor laten komen, de jongen van 8 jaar de ringen laten losmaken van de beer en aan jullie geven? Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Succes!Kirsten
Hallo, ons meisje heeft al 2 trouws voorgelopen, eentje als ze 20 maanden was en eentje toen ze 2.5jaar was... Ze kreeg telkens een knuffel om vast te houden toen ze naar voor wandelde met het koppel. Tijdens de viering liep ze wat rond maar dat stoorde niet :) Ik had cracottes mee (maakt wel kruimels maar plekt niet) om haar als het moest wat te "paaien" en ook een grote doos zakdoeken om het snoetje en de handjes proper te houden (en zo ook het kleedje van de bruid!) Hopelijk kan je iets doen met deze tip :) Groetjes