Terug naar overzicht
Darline, Ik heb daar ook een afspraak gemaakt... Hebben ze daar veel keuze? gr, Karine
dag Karin je hebt eerst een gesprek over welk kleed jij mooi vind en dan nemen zij er 4 van uit hun rekken en die kan je passen. Vind je daar niets tussen zoeken ze er nog andere. Maar je kunt daar niet tussen de rekken zelf zoeken. Nog veel plezier in u zoektocht groeten Darline
Afwachten tot de eerste pas en dan zien, dan zal je het kleed moeten betalen, ook als je het niet neemt, vrees ik! Want dit is speciaal voor jou zo besteld!
Toen ik mijn trouwkleed bij Linea in Brugge ging halen, zeiden ze mij dat ik niet speciaal naar de kleuren moest zien, maar naar het model. Ze konden elk model leveren in elk kleur dat in de collectie zit.... En in de collectie 2011 zit rood in, dacht ik.. Het is maar een ideetje....
Tiens, ik ben een beetje verbaast. Bruidsparadijs verkoopt toch ook Jarice? Vraag bij Bruidsparadijs naar het kleedje 'Milano' van de nieuwst collectie van Jarice. Ik ken iemand die deze gekocht heeft: het is een supermooi kleedje, bovenaan in bordeaux en onderaan in ivoor.