Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Viering in Kapel

5-10-2010 22:30:14
Wij trouwen volgende jaar in augustus. Het is een burgelijke trouwplechtigheid.
Aan onze feestlocatie is er een wondrmooie en romantische kapel, waar wij net voor de receptie
"een viering" willen organiseren van ongeveer een half uurtje.
Wij willen er ABSOLUUT GEEN kerkelijk gedoe van maken, maar opteren voor leuke teksten, met enkele mooie liedjes.
Een inleidende tekst, een tekst voor uitwisseling ringen, liedjes...
Zijn er onder jullie, mensen die een orgineel ideetje hebben of zo...he zou ons plezier doen!

Alvast merciekes!
J&B

jeff
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 845

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik6-10-2010 8:22:43

Hey Jeff,

Wij hebben ongeveer hetzelfde. Wij trouwen voor de wet en hebben dan een kapel gehuurd voor ons avondfeest.

Vooraf doen wij een alternatieve viering... zeker geen kerkelijk gedoe! Dit is volledig gratis van het UVV - check google voor het Altaarnatief. Je kan het zelf volledig invullen met teksten, muziek, geloften, ... familie en vrienden die een woordje spreken, ... Je kan dan ook opteren dat een medewerker van het UVV de "viering" aan elkaar praat of dat hij alles voorbereid, maar dat je iemand anders alles aan elkaar laat praten!

Hopelijk helpt dit jullie een beetje. Als je nog vragen hebt stuur dan ff een bericht

Succes!
Charlotte
www.simonandcharlotte.com

vanessa
22-7-2011
 Meld misbruik6-10-2010 16:40:55

hoi,

ik heb ook zitten het internet afzoeken naar leuke ideeen en kwam ook op de site van uvv terecht. het leek me zeer interresant en stuurdde hen een mailtje met een kosten raming ...maar het zou op een 500 euro komen als je hen vraagt om de plechtigheid aan elkaar te praten....slik...wat nu niet echt meer in ons budget past zo'n extra kost ...wel jammer.
maar ik ben nu dus ook op zoek naar iets anders.
ook jij veel succes!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 20:26:28

Bedankt voor uw reacties, maar de 500 euro zijn te duur voor ons, ons budget is al namelijk fel aan het slinken. Ik ga het proberen zelf in elkaar te steken!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 20:35:54

Hallo Charlotte, jullie hebben een héél mooie site.
De kapel ziet er heel mooi uit ook!
Wij trouwen in Kasteel de Rozerie in Aalst. De kapel in aanpalend aan het kasteel.

Vanessa, misschien kunnen wij enkele ideetjes uitwisselen....

vanessa
23-7-2011
 Meld misbruik7-10-2010 19:07:06

Wij hebben ook al contact gehad met de uvv in Leuven en voor een alternatieve plechtigheid moeten wij helemaal niets betalen. Het staat ook zo op hun site:

http://unievrijzinnigeverenigingen.be/nl/MoreleDiensver...

Helemaal onderaan staat er dat de diensten volledig gratis zijn.

Groetjes

Vanessa en Koen

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik8-10-2010 21:20:24

Wij hebben gekozen voor Rent-A-Priest, maar onze teksten hebben geen vermelding gemaakt van God of Christus. We hebben teksten, muziek en choreografie gedaan.
Prijs is 250€.
Je kan ook boeken bestellen bij pastorale diensten, zoals wij hebben gedaan voor inspiratie.

Groet,

S

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...