Terug naar overzicht
Hey Kirsten, Wij hebben al twee liedjes op het oog: - voor de bruidegom en suite: het themalied van Forrest Gump - voor de bruid en vader: she van Elvis Costello Groetjes, Claudia
Hallo Kirsten, wij deden het wel en dan nog voor heel de suite die super blij verrast was want ze wisten van niks (!) maar ze glunderden van trots toen ze, door de maître d'hôtel aangekondigd, op muziek van Mozart de zaal binnenstapten en alle aanwezigen zagen applaudisseren... Ja, zo even in het zonnetje staan, doet ongelofelijk veel plezier ! Mijn man en ik kwamen als laatsten binnen op de ouverture van "Figaro's bruiloft", -ook van Mozart- hetgeen voor de gelegenheid wel paste en eens wat anders was. Zelfs de gasten waren blij dat het eens NIET Black Eyed Peas of Safra Duo was (met alle respect voor deze artiesten en mensen die hun nummer graag horen, hoor, maar too much is teveel, he...).
Enkel wij zijn apart binnengekomen op les lacs de connémara.
Ik weet het eigenlijk niet... Iedereen stond buiten op het terras en dan werden de tafels één voor één afgeroepen. Als laatste uiteraard de mensen van de suite. Ik weet niet of daar een lied bij was, want toen stonden wij nog op het terras... Wij kwamen als laatste binnen op 'Beautiful Day' van U2. De zaal regelde dit allemaal!