Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek bij binnenkomen zaal

6-10-2010 8:38:32
Hey mede-bruidjes en mede-bruidegommen,

ik vroeg me af of jullie ouders en/of jullie op speciale muziek de zaal binnenkomen?
Wij dachten dat niet voor onze ouders te doen en misschien voor ons.
Wat denken jullie?

Indien jullie en/of jullie ouders op speciale muziek binnenkomen,
op welke muziek is dit dan?

Dank je,
groetjes,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 905

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik6-10-2010 10:53:38

Hey Kirsten,

Wij hebben al twee liedjes op het oog:
- voor de bruidegom en suite: het themalied van Forrest Gump
- voor de bruid en vader: she van Elvis Costello

Groetjes, Claudia

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik6-10-2010 11:14:47

Hallo Kirsten,

wij deden het wel en dan nog voor heel de suite die super blij verrast was want ze wisten van niks (!) maar ze glunderden van trots toen ze, door de maître d'hôtel aangekondigd, op muziek van Mozart de zaal binnenstapten en alle aanwezigen zagen applaudisseren... Ja, zo even in het zonnetje staan, doet ongelofelijk veel plezier ! Mijn man en ik kwamen als laatsten binnen op de ouverture van "Figaro's bruiloft", -ook van Mozart- hetgeen voor de gelegenheid wel paste en eens wat anders was. Zelfs de gasten waren blij dat het eens NIET Black Eyed Peas of Safra Duo was (met alle respect voor deze artiesten en mensen die hun nummer graag horen, hoor, maar too much is teveel, he...).

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik6-10-2010 11:51:37

Enkel wij zijn apart binnengekomen op les lacs de connémara.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-10-2010 16:49:40

Ik weet het eigenlijk niet... Iedereen stond buiten op het terras en dan werden de tafels één voor één afgeroepen. Als laatste uiteraard de mensen van de suite. Ik weet niet of daar een lied bij was, want toen stonden wij nog op het terras... Wij kwamen als laatste binnen op 'Beautiful Day' van U2. De zaal regelde dit allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...